סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות GUARDZ
צוות GUARDZ (צילום: דורון לצטר)

חברת BridgeWise גייסה 12 מיליון דולר לניתוח נתונים פיננסיים

הטכנולוגיה של החברה שהוקמה ב-2019 מספקת אנליזה פשוטה לקריאה של כלל המניות בעולם ומדרגת את ההסתברות של כל חברה לספק תשואה עודפת. בנוסף, חברת הסייבר הישראלית Guardz גייסה 10 מיליון דולר

חברת ברידג'ווייז (BridgeWise) המנתחת נתונים פיננסיים ומייצרת מחקרים גייסה 13 מיליון דולר בסבב סיד. החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי גבריאל דיאמנט (מנכ"ל), התאומים דור ואור אליגולא (מנהל עסקים ראשי וסמנכ"ל התפעול, בהתאמה) ומור חזן (סמנכ"ל מוצר). ברידג'ווייז מעסיקה כיום 35 עובדים, מתוכם 25 במרכז הפיתוח שבמתחם הבורסה ברמת גן והשאר בארמניה ובברזיל. ההון שגויס ישמש את החברה לחדירה לשווקים נוספים, לפיתוח מוצרים חדשים, להגדלת היתרון התחרותי ולהעמקת יכולות השפה.
החברה פעלה עד כה בישראל ובחו"ל בשם דשא אנליטיקס ולקוחותיה הם בנקים, בתי השקעות ופלטפורמות מסחר, ביניהם בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי, פסגות, אקסלנס, מיטב דש, IBI ואינטרקאטיב. הטכנולוגיה שלה מבצעת ניתוח עומק יומי של נתוני הדו"חות הכספיים של כלל המניות בעולם ומדרגת את ההסתברות של כל חברה לספק תשואה עודפת על פני קבוצת הייחוס שלה - מה שמהווה אנליזה פשוטה לקריאה על כל מנייה.
את הסבב הובילה קרן Group11, בהשתתפות זרוע ההשקעות של הבורסה הברזילאית (L4VB), קרן ההשקעות Mangrove Capital, ג'פרי קיל (לשעבר נשיא בנק נשיונל ריפבליק בבעלות אדמונד ספרא), הווארד מורגן (מייסד קרן הגידור רנסנס טכנולוגיס, מהקרנות המצליחות והגדולות בהיסטוריה של וול סטריט), ודיוויד מג'רמן (מנהל ההשקעות הכמותיות של רנסאנס טכנולוג'יס).
***
חברת הסייבר Guardz גייסה 10 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת קרן Hanaco Ventures ובהשתתפות iAngels, GKFF Ventures, ו-Cyverse Capital. החברה נוסדה ב-2022 על ידי דור אייזנר ואלון לביא יחד עם צוות של מומחי סייבר וביטוח, ומועסקים בה כיום 15 עובדים.
הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים לקבל שירות אבטחה מקיף ואקטיבי במחיר בר השגה ועם כיסוי מלא. המוצר מאפשר תפעול פשוט ונוח על ידי אנשי מיחשוב בתוך הארגון או באמצעות ספקי שירות חיצוניים. הטכנולוגיה מנטרת ומונעת תקיפות ממגוון מקורות - למשל, אפליקציות ענן, דואר אלקטרוני, אתרי אינטרנט ומכשירי קצה. בנוסף להגנה החיצונית, המערכת גם מוודאת את התנהלותם התקינה של עובדי החברה ואת הרגלי הבטיחות שלה, ומעניקה תמונת מצב מתמשכת וטיפול באיומים באמצעות לחיצת כפתור בממשק אחד, פשוט ונוח לשימוש.