סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
פיטר מקאי מנכ"ל Snyk ו גיא פודחרני מייסד Snyk סניק
פיטר מקאי וגיא פודחרני, מייסדי Snyk (צילום: Snyk)

אחרי גלי הפיטורים: סניק רוכשת את אנזו סקיוריטי ביותר מ-50 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית-אמריקאית מגלה סימני התאוששות ורוכשת את הסטארט-אפ הישראלי שפיתח פלטפורמה המספקת תמונת מצב מקיפה של מלאי האפליקציות המפותחות בארגון ומסייעת לאבטחתן. עד כה גייסה אנזו פחות מ-10 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית-אמריקאית סניק (Snyk), רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי אנזו סקיוריטי (Enso Security). החברות לא פירסמו את סכום הרכישה אך הוא מוערך ביותר מ-50 מיליון דולר. עד כה גייסה אנזו פחות מ-10 מיליון דולר, כשהמשקיעה הראשונה והמובילה של החברה היא קרן YL Ventures ומשקיעות נוספות הן סייברארק ומרלין ונצ'רס.
אנזו פיתחה פיתחה פלטפורמה שמספקת תמונת מצב מקיפה של מלאי האפליקציות הנמצאות בפיתוח בארגון ומסייעת לנהל את אבטחת האפליקציות. על פי הודעת החברות מטרת הרכישה היא בנייה של פלטפורמה אחודה המשלבת יכולות ניהול ואבטחה של אפליקציות ארגוניות, תעדוף איומים וחולשות עם כלי האבטחה עבור מפתחים של סניק.
הרכישה החדשה מהווה סימן מעודד מבחינת סניק שנאלצה לעבור כמה גלי פיטורין של מאות מעובדיה וירידת שווי לא קטנה בגיוס האחרון שלה. המטה של אנזו סקיוריטי נמצא בתל אביב ו-30 עובדיה יצטרפו למשרד של סניק בישראל, הממוקם גם הוא בתל אביב.

.