סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

750 עובדים בקומה: חברת Abra בונה על מודל היברידי

החברה הנסחרת בת"א ומספקת טכנולוגיית מידע עוזבת את כפר סבא לטובת משרדים בשטח של 2,000 מ"ר בפרויקט אינפיניטי ברעננה. לא לכל עובדי החברה יש מקום בלוקיישן החדש, כך שהכיוון ברור, כפי שגם החברה עצמה מעידה

חברת אברא טכנולוגיות הנסחרת בבורסה בת"א ועוסקת בשירותי טכנולוגיות מידע עוזבת את כפר סבא, לטובת השכנה רעננה. החברה שכרה את הקומה ה-23 במגדל אינפיניטי פארק רעננה, המשתרעת על שטח של 2,000 מ"ר.
הסכם השכירות של אברא הוא לתקופה של שש שנים וחצי: היא תתחיל באמצע 2023 ועד לסוף שנת 2030 עם אופציה להארכה בשלוש שנים וחצי נוספות (בסך הכל 10 שנים). החברה תשלם דמי שכירות של 65 שקל למ"ר ברמת מעטפת והעלות הכוללת של דמי השכירות לכל שנה במהלך תקופת השכירות תעמוד על כ-2.6 מיליון שקל (כולל דמי ניהול) ועל כ-17 מיליון שקל לתקופה של שש שנים וחצי. כיום יושבת אברא טכנולוגיות ברפפורט 3 בכפר סבא.
בשנים האחרונות רכשה מספר חברות שהבולטת בהם הוא חברת הטכנולוגיה האמריקאית Neway Technologies תמורת 56 מיליון שקלים. החברה מעסיקה כיום כ-750 עובדים, כך שהשטח ששכרה מעיד על כך שהיא עברה למודל היברידי משמעותי, עליו גם העידה כשאמרה כי מטרת המעבר הוא לאחד את המטה וחלק מהפעילויות, ולאפשר סינרגיה טובה יותר ומעבר לעבודה היברידית, שמתאימה יותר לצורכי העובדים והחברה.
1 צפייה בגלריה
הדמיית מגדל אינפיניטי פארק רעננה
הדמיית מגדל אינפיניטי פארק רעננה
מגדל אינפיניטי, פארק רעננה
(הדמיה: 3DIVISION)
בפרויקט אינפיניטי פארק שבבעלות ריט 1 וסען זהב נחתמו עד כה מספר עסקאות משמעותיות. לאחרונה דווח ב"כלכליסט" על עסקת שכירות של Zoominfo ששכרה 17 אלף מ"ר במגדל בכ-212 מיליון שקלים לעשר שנים, על חברת רד האט ששכרה 8000 מ"ר, על חברת נס טכנולוגיות שתפתח את משרדיה במקום בשטח של כ-10 אלף מ"ר ועל מיינדספייס שצפויה לפתוח משרדים בשטח של כ-6000 מ"ר.
את העסקה ביצעו נטלי מרשל - נציגת היזמים ובעלת חברת Marshall המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב - ועורך הדין המלווה מטעם היזם עו"ד איל קינן, שותף בעלים של משרד רון גיל קינן ושות'.