בלעדי
בזכות ה-AI: גונג מגייסת 100 עובדים למרכז הפיתוח ברמת גן
בעקבות צמיחה במכירות ועלייה בשימוש בטכנולוגיות הבינה המלאכותית של החברה הישראלית, היא צפויה להגדיל את מרכז הפיתוח ב-25% ל-500 עובדים עד סוף 2025; תגייס מהנדסים מכל תחומי התוכנה ומנהלי מוצר
חברת ההייטק הישראלית גונג (Gong), המפתחת פתרון בינה עסקית לאנשי מכירות, מודיעה על מהלך גיוס עובדים ועובדות, לאחר שגייסה בשנה האחרונה יותר מ-70 עובדים. במסגרת מהלך הגיוס החדש תפתח גונג 100 משרות חדשות במרכז הפיתוח שלה ברמת גן. הגיוס מתמקד בתפקידי פיתוח מגוונים, ומיועד למהנדסים ומהנדסות מכלל תחומי התוכנה והטכנולוגיה וכן למנהלי ומנהלות מוצר. הגיוס נוכחי צפוי להביא לגידול של 25% במספר העובדים במרכז הפיתוח ברמת גן שיעמוד על 500 עד סוף 2025.
המהלך מגיע לאחר שנה של צמיחה שבמהלכה דיווחה גונג על קצב מכירות שנתי של 300 מיליון דולר, ועל עלייה חדה בשימוש בטכנולוגיות ה-AI שלה.
גונג פיתחה פלטפורמה מבוססת AI המספקת לצוותי מכירות כלים לשיפור הפרודוקטיביות, הגברת יכולת החיזוי, והאצת הצמיחה בהכנסות, באמצעות הבנה מעמיקה של הלקוחות והמגמות העסקיות. לחברה כיום למעלה מ-4,500 לקוחות, ביניהם 4 מתוך 10 החברות הגדולות בעולם לפי דירוג פורצ'ן, בתעשיות מגוונות כמו טכנולוגיה, טלקום, שירותים פיננסיים, מדיה ובריאות.
כחלק מהיערכות להתרחבות, עברה גונג בשבוע האחרון למשרדיה החדשים במגדל ICON שבמתחם הבורסה ברמת גן . החברה שכרה שטח של 4,800 מ"ר המתפרס על פני ארבע קומות. במקביל, החברה ממשיכה להתרחב גם בזירה הבינלאומית עם פתיחת משרד חדש באוסטין והרחבת פעילותה בדבלין. זאת בנוסף לפעילות הקיימת והמשמעותית בסינגפור, בסן פרנסיסקו, ניו-יורק, סולט-לייק סיטי, שיקגו ועוד. הצמיחה של החברה מונעת על ידי ביקוש גדל לפתרונות AI ייעודיים לתחום המכירות ועלייה חדה בהיקף אימוץ הפלטפורמה של החברה 2016, אז נוסדה על ידי עמית בן דב ואילון רשף. בסך הכל תעסיק גונג יותר מ-1,500 עובדים ועובדות בכלל משרדיה בישראל ובעולם.
"אנחנו ממשיכים בתנופה ובצמיחה עסקית חזקה שמלווה בביקוש לפלטפורמת ה-AI של גונג. המשך גיוס עובדים נרחב נועד לתמוך בהתרחבות זו ולאפשר לנו להמשיך בפיתוח פתרונות AI חדשניים", אומר אילון רשף, שותף מייסד וסמנכ"ל המוצר בגונג. לדבריו, הפלטפורמה של החברה כוללת מעל עשרה סוכני AI ייעודיים לצוותי מכירות שמבוססים על דאטה של אינטראקציות אמיתיות עם לקוחות שנצבר במשך עשור.
מהלך הגיוס הנוכחי מתמקד במהנדסים מכל תחומי התוכנה והטכנולוגיה וכן מנהלי ומנהלות מוצר וזאת "כדי לתת מענה לאתגרים ולצרכים של ארגונים בכל העולם. העובדים שמצטרפים אלינו זוכים לקחת חלק בפרויקטים גלובליים בעלי השפעה ישירה על לקוחות, ולהתפתח מקצועית בסביבה שמעריכה שיתוף פעולה וחדשנות", אומרת עדי מורה, מנהלת גיוס למו"פ ופרודקט בגונג.
החברה גייסה עד כה 583 מיליון דולר בשבעה סבבי גיוס, כשהאחרון שבהם (סבב E) עמד על 250 מיליון דולר לפי שווי של 7.2 מיליארד דולר.






























