סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת הסטארט-אפ לניהול וידאו אניקליפ גייסה 47 מיליון דולר

החברה היא אחת מהוותיקות בתעשייה הישראלית, והמשקיע המרכזי שלה הוא אראל מרגלית. אניקליפ גייסה עד היום כ-30 מיליון דולר, מלבד הגיוס הנוכחי, ומתכננת להשתמש בהשקעה כדי להכפיל את מספר עובדיה בעולם

חברת AnyClip (אניקליפ), גייסה 47 מיליון דולר בהובלת קרן JVP ובהשתתפות La Maison, בנק מזרחי ומשקיעים פרטיים.
AnyClip מתכננת להשתמש בהשקעה החדשה להכפלת מספר עובדיה העומד כיום על 120, בכל משרדיה בעולם. מאז הקמתה גייסה החברה 30 מיליון דולר, כאשר הגיוס האחרון המשמעותי שלה היה ב-2015.
החברה שהיא אחת הוותיקות בתעשיה הישראלית החלה דרכה כבר ב-2007 בחממת המדיה של JVP ומאז החליפה פעמים רבות את המודל העסקי של החברה. משקיעים נוספים של החברה כוללים את: ארבינגטון אינווסטמנס של רומן אברמוביץ', מייקל שולהוף, לשעבר נשיא ומנכ"ל סוני אמריקה, וליימלייט נטוורקס.
2 צפייה בגלריה
אראל מרגלית
אראל מרגלית
אראל מרגלית
(שחר עזרן אניקליפ)
AnyClip מציעה כיום פלטפורמה לניהול, הפצה, וניתוח מידע חזותי. על פי החברה הפלטפורמה מסוגלת לנתח נתונים מתכני וידיאו במהירות גבוהה. בין ניסיונות העבר של החברה היו להיות ה"גוגל" של עולם הווידאו עם תוכנית עסקית של ברכות על קטעי סרטים ולאחר מכן רשת הפצת תוכן. ב-2015 אף נקלעה החברה לשערורייה לא קלה כאשר החברה תבעה את המנכ"ל שלה באותה עת ויועצת שלו והוא תבע את המשקיע המרכזי והיו"ר שלה כיום, אראל מרגלית מ-JVP. החברה הצליחה לסיים את התביעות ויצאה לדרך חדשה בניהולו של גיל בקר המנהל אותה גם כיום.
"וידאו הוא כיום מדיום התקשורת המוביל של עסקים בכל העולם. אולם, המעבר הפתאומי ורחב ההיקף לווידיאו יצר כמויות אינסופיות של תכני וידאו שהניווט בהן כמעט בלתי אפשרי", הסביר מנכ"ל ונשיא AnyClip, גיל בקר. "הפלטפורמה שלנו משליטה סדר בכאוס עבור עסקים מכל הענפים והגדלים ובכל שפה. בעזרת ההשקעה החדשה, AnyClip תתרחב כדי למלא את הצרכים של שוק עצום ובלתי מנוצל הממתין לפלטפורמה אוטומטית שמאפשרת לגלות יותר תכני וידיאו, לנקוט בפעולה לגביהם ולהתאימם לצרכים אישיים".
2 צפייה בגלריה
 גיל בקר מנכ"ל נשיא אניקליפ
 גיל בקר מנכ"ל נשיא אניקליפ
גיל בקר, נשיא ומנכ"ל אניקליפ
"האופן שבו ארגונים משתמשים בווידיאו כדי להעביר מסרים וזהות עובר מהפיכה דרמטית", אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ויו"ר הדירקטוריון של AnyClip. "כמו שוידאו עשה מהפיכה ענקית לדור ה-Y באמצעות טיק-טוק ומוצרים אחרים, כך מתחוללת מהפיכת הווידאו הבאה בעולם הארגוני, עם המעבר הדרמטי מטקסט לווידאו כדי להביא לידי ביטוי רעיונות גדולים בצורה ויזואלית".
כמו כן, נמסר מהחברה שב-2020 היא חוותה גידול דרמטי בהכנסותיה הודות לאספקת פתרונות וידיאו לחברות בכל העולם ששאפו למקסם את הערך של תכני הווידיאו שלהן.