סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת Placer.ai גייסה 50 מיליון דולר ממנכ"ל פרודאקט האנט

ג'וש באקלי, מנכ"ל ומייסד האתר המוביל בתחום ביקורת המוצרים באינטרנט, הוביל את סבב גיוס B של החברה שעוסקת בניתוח מיקום ונתוני תנועת הולכי רגל. ההון ישמש, בין היתר, להרחבת פעילויות המו"פ של החברה ולהגדלת צוותי המכירות והשיווק. המנכ"ל נועם בן צבי: "מייצרים מידע מהותי עבור קמעונאים, סוכני נדל"ן ואחרים"

חברת Placer.ai, שעוסקת בניתוח מיקום ונתוני תנועת הולכי רגל, גייסה 50 מיליון דולר בסבב גיוס B. את הסבב הוביל ג'וש באקלי, מנכ"ל ומייסד האתר Product Hunt שנחשב כיום לאתר המוביל בביקורת מוצרים באינטרנט, והשתתפו בו גם Fifth Wall, רהול ווהרה, JBV Capital ו-Aleph VC.
ההון שגוייס ישמש להרחבת פעילויות המו"פ של החברה, הגדלת צוותי המכירות והשיווק והכנסת מערכי דוחות ונתונים חדשים. בשיחה עם כלכליסט מספר נועם בן צבי, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, שלמרות הקורונה אי אפשר עדיין להספיד את העולם הפיזי."עם כל הנהירה לאונליין, עדיין 80% מהמכירות והעסקים נעשים בעולם הפיזי, והצורך של העולם הזה במידע איכותי הפך לקריטי. אנחנו מייצרים מידע מהותי עבור קמעונאים, סוכני נדל"ן ואחרים. אם רשת ענק רוצה לפתוח חנות היא יכולה לקבל מאיתנו מידע היכן כדאי לפתוח, מי הקונים שנמצאים באזור ומהי התחרות באזור".
בן צבי מסביר כי "בחרנו לגייס משורה של משקיעים פרטיים ופחות מקרנות. יש לנו כיום כ-100 משקיעים פרטיים, וכולם עוזרים לנו". בין המשקיעים בחברה ניתן למנות את השחקן ג'ראד לטו, הבכיר הישראלי בעמק הסיליקון רן מקבי, מייסדי חברת האינשורטק היפו, ואחרים. "אנחנו נשתמש בכסף שגייסנו כדי להגדיל משמעותית את הפעילות שלנו בישראל ולהכפיל את מספר העובדים שלנו כאן", אומר בן צבי. כיום החברה מעסיקה כ-160 עובדים, מתוכם 80 בישראל.
2 צפייה בגלריה
עובדי חברת placer.ai
עובדי חברת placer.ai
עובדי חברת placer.ai
(צילום: Placer.ai)
מאז השקתה בנובמבר 2019, מעל ל-500 לקוחות החלו להשתמש ב-Placer.ai, כולל לקוחות מובילים בענפי הנדל"ן המסחרי והקמעונאות כגון JLL, Brixmor, Taubman, Planet Fitness ו-Dollar General. בנוסף, התהפוכות שנגרמו לאחרונה כתוצאה ממגפת הקורונה הובילו לאימוץ נרחב של המערכת בקרב קטגוריות של לקוחות חדשים, ביניהם קרנות גידור ויצרנים מובילים של מוצרי צריכה ארוזים.
בשנה האחרונה, המשיכה Placer.ai להרחיב את נוכחותה בשווקי ליבה כגון נדל"ן מסחרי, קמעונאות, רשויות מקומיות ומלונאות, תוך התרחבות לפלחי שוק חדשים כגון מוצרי צריכה ארוזים וקרנות גידור. התוצאה הייתה אימוץ הולך וגובר של המערכת בשוק וחדירה לפלחי שוק יותר ויותר גדולים ומגוונים.
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל חברת placer.ai
מנכ"ל חברת placer.ai
נועם בן צבי, מנכ"ל placer.ai
(צילום: Placer.ai)
"חברת Fifth Wall כוללת כמה מהבעלים והמפעילים הגדולים ביותר של נדל"ן מסחרי כשותפים מוגבלים שלנו, וכמה מהם היו לקוחות של Placer.ai, שהעניקו לנו נקודת מבט ייחודית על הצמיחה והפוטנציאל של החברה. היינו עדים ממקור ראשון להשפעה שכבר יש לנתונים בתכנון מחדש של הדרך שבה נעשים עסקים בענפי הקמעונאות והנדל"ן באופן כללי", אמר קווין קמפוס, שותף בצוות ההשקעות בקמעונאות ומוצרי צריכה של Fifth Wall. "אך מה שמלהיב עוד יותר הוא שאנו עדיין רואים רק חלק מהפאזל, ויודעים שיש עוד מגזרים רבים אחרים שניתן לעשות בהם שימוש בנתונים. אנו שמחים מאוד לתרום לצמיחת ומימוש החזון יחד עם הצוות יוצא הדופן של החברה".
"מערכת Placer מאפשרת לעסקים הפועלים באופן בלתי מקוון לקבל החלטות מונחות-נתונים, ולשפר בכך את הדרך שבה הם עושים עסקים. אלו הם אותם כלים שעסקים מקוונים השתמשו בהם כדי לצמוח ולהתקדם מניחושים ותחושות בטן לתשובות מבוססות היטב", אמר ג'וש באקלי. "אני שמח מאוד ליטול חלק בשלב הבא של הצמיחה ופיתוח המוצרים של החברה".