סגור

טיפאני גייסה את ביונסה וג'יי זי בניסיון למשוך צעירים

חברת התכשיטים הודיעה שהזוג המגה מפורסם הוא הפנים החדשות בקמפיין "שחוגג את האהבה המודרנית". בצילומים ביונסה עונדת שרשרת עם יהלום צהוב – הטיפאני דאימונד בעל 128 קראט, שבין היחידות שענדו אותו לפניה היו אודרי הפבורן וליידי גאגא

ביונסה ובעלה, הראפר ג'יי זי, שוב מסובבים ראשים. והפעם, הם גם עושים היסטוריה.
זוג היוצרים הוא הפנים החדשות בקמפיין הפרסום של טיפאני אנד קו, "שחוגג את האהבה המודרנית", כך הודיעה חברת התכשיטים ביום שני.


צילומים מקמפיין ABOUT LOVE – כולל כמה ששותפו בחשבון האינסטגרם של הזמרת – זוכים לתגובות חיוביות במדיה החברתית, הן בעקבות הצילומים האיכותיים, והן בזכות התקדים ההיסטורי שהן מייצגות.


בצילומים נראית ביונסה עונדת שרשרת עם יהלום צהוב – הטיפאני דאימונד, יהלום בעל 128 קראט שרכשה טיפאני ב-1878 – שהחברה כמעט לא מציגה לציבור.

2 צפייה בגלריה
טיפאני ביונסה ג'יי זי קמפיין About Love
טיפאני ביונסה ג'יי זי קמפיין About Love
ביונסה וג'יי זי בקמפיין של טיפאני, About Love
(צילום: Tiffany & Co)

אודרי הפבורן הייתה אחת היחידות שענדה אותו, בצילומי התדמית לסרט "ארוחת בוקר בטיפאני", וליידי גאגא ענדה אותו בטקס פרסי האקדמיה ב-2019. ביונסה היא האשה הרביעית בלבד והשחורה הראשונה, שעונדת את היהלום במשך יותר ממאה שנה. אך זוהי אינה אבן הדרך היחידה שהושגה בקמפיין הנוכחי.
חקירה של קשר ופגיעות
בכמה צילומים מופיע הזוג מול ציור גדול בגווני טורקיז – ה-Equals Pi של הצייר המנוח ז'אן מישל באסקיאט. הציור מ-1982 שייך לאוסף פרטי ומעולם לא הוצג קודם לכן לציבור, לפי טיפאני. אך זהו גם תקדים אישי בשביל הזוג, כיוון שזהו הקמפיין הראשון בו הם מופיעים ביחד, שאותו תיארה טיפאני כ"חקירה של קשר ופגיעות".
ביונסה וג'יי זי, שנישאו ב-2008, אוחזים בהיסטוריה מתועדת היטב של עליות ומורדות. "הקמפיין הזה, שמביא לנו זהות חדשה למותג, מגלם את היופי של האהבה במשך הזמן ואת כל פניה המגוונים, ומעצבת חזון חדש של האהבה כיום", אמרה החברה.

2 צפייה בגלריה
טיפאני ביונסה ג'יי זי קמפיין About Love
טיפאני ביונסה ג'יי זי קמפיין About Love
ביונסה בקמפיין About Love
(צילום: Tiffany & Co)

טיפאני אנד קו הבטיחה גם לתרום שני מיליון דולר לתוכניות מלגה והתמחות שנערכות באוניברסיטאות וקולג'ים שמזוהים עם הקהילה האפרו-אמריקנית. החברה אמרה גם שכוונתה להוציא סרט בבימוי עמנואל אדג'יי, שהיה מעורב באלבומה הויזואלי של ביונסה מ-2020, Black is King, שכולל גרסה חדשה לשיר Moon River בביצוע ביונסה.
מון ריבר נכתב עבור הפבורן כדי שתבצעו בסרט ארוחת בוקר בטיפאני. הסרט יצא לאור ב-15 בספטמבר, והקמפיין יושק ב-2 בספטמבר.