$
חדשות טכנולוגיה

המתחרות של אובר בלונדון מריחות את הדם

הודעת רשות התחבורה בעיר שלא תחדש לחברת שיתוף הנסיעות את הרישיון, העירה את מתחרותיה, שמעוניינות לנגוס בנתח השוק העסיסי שלה - 3.5 מיליון לקוחות. חברת מיי טקסי הגרמנית הודיעה על הנחה של 50% בתעריפים ומתגאה בנגישות ובשירות איכותי. בינתיים, אובר נערכת לערעור וכבר החתימה מעל 300 אלף איש על עצומה

שירות כלכליסט 18:0023.09.17

השפעות ההחלטה מאתמול (ו') של רשות התחבורה בלונדון לא לחדש את הרישיון של אובר לפעול בעיר, מתפשטות גם ליריבות, שממהרות לנצל את המצב.

 

 

 

חברה גרמנית בשם מיי טקסי (mytaxi), שפועלת בקרוב ל-50 ערים ברחבי העולם, ביניהן וושינגטון בארה"ב, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה הודעה לפיה תוריד באופן מיידי את התעריפים בחצי. בחברה מקווים שבעקבות המהלך - שיהיה בתוקף עד סוף החודש - היא תוכל להשתלט על נתח השוק של אובר, שתיאלץ להפסיק ולפעול בלונדון החל מתחילת חודש אוקטובר.

 

 

מנכ"ל אובר דארה קוסרשאהי מנכ"ל אובר דארה קוסרשאהי צילום: איי פי

 

 

"הנחה של 50% בתעריפים, אנחנו מציעים פחות משירות אובר X לרגל החדשות שהם לא מתאימים לפעול בעיר", נכתב בציוץ. עם זאת, התעריפים הרגילים של החברה נחשבים גבוהים יחסית לשירות שיתופי הסעות, והם ברמה של תעריפי המוניות הרגילות".

 

"אנחנו מאמינים שלתושבי ומבקרי לונדון מגיע התקן הגבוה ביותר של בטיחות, נגישות ושירות איכותי", נכתב בהצהרה שפרסמה החברה. "ללקוחות מגיע צי מוניות שמופעל בקלות באמצעות הטכנולוגיה ונהגי מוניות מקצועיים שגאים להציע שירות איכותי ומעלה ובעלי ניסיון".

 

על פי ההערכות, סילוקה של אובר מלונדון יטיב גם עם מתחרות נוספות, ביניהן גט (Gett), שכבר מוכרת בעיר, וליפט, יריבתה העיקרית של אובר בארה"ב. לאובר יש 3.5 מיליון לקוחות בלונדון, שמשתמשים באפליקציה לפחות פעם אחת ב-90 יום.

 

בכל מקרה, אובר מתכוונת להילחם נגד ההחלטה. החברה כבר הודיעה כי תערער והשיקה עצומה בלונדון שהשיגה מעל 300 אלף חתימות בתוך שעות ספורות בלבד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x