$
אינטרנט

פייסבוק משפרת את כפתור ה"לייק"

בעלי אתרים שמשלבים את היכולות החברתיות של הרשת יוכלו לפנות ישירות לכל מי שסימן "Like" על התוכן שלהם בעבר. כמו כן יתאפשר מעתה לקבל מידע מפורט יותר על המשתמשים הממליצים

אבנר קשתן 17:2925.07.10
פייסבוק הודיעה בסוף השבוע על שיפורים במנגנון ה-"לייק" של הרשת החברתית, המאפשר לגולשים להמליץ על תכנים גם מחוץ לרשת פייסבוק. העדכון כולל אפשרויות ניהול מתקדמות יותר לבעלי האתרים, כולל יצירת קשר עם הגולשים וקבלת מידע על פופולריות של תכנים.

 

בעבר, יכלו בעלי אתרים
ליצור קשר עם גולשים רק אם אלה נרשמו לעמוד פייסבוק של האתר או המותג, והסכימו לקבל עדכונים. החל מעכשיו, יכול בעל האתר ליצור קשר דרך פייסבוק עם כל גולש שסימן "Like" על התוכן שלו. המלצת השימוש של פייסבוק היא להימנע מליצור קשר בנושא שאינו קשור באופן הדוק לתוכן שעליו המליץ הגולש, אך זו המלצה בלבד.

 

בנוסף, תספק פייסבוק מידע נוסף לבעלי האתר לגבי הגולשים המקליקים על קישורי ה"לייק", אשר יאפשר להם לנתח את ההפניות אל האתר, ואת היעילות של כפתור ה"לייק" והשיתוף בפייסבוק. עם זאת, פייסבוק לא תספק את שמות המשתמשים בפייסבוק שמהם גלשו אל האתר.

 

מצידם של הגולשים, ההבדל הבולט הוא ביכולת לשתף את התכנים, עם אפשרות להוסיף הערות, בלחיצה על ה"לייק" באתר, ולא רק לסמן אותם כאהובים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x