סגור
כדאי להכיר

ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי: המומחים למיתוג חברות ועסקים

אין זה משנה מהו העסק שלכם, בלי שתציגו אותו בצורה שמושכת את העין, לא יהיה לכם סיכוי לבלוט בשטח, ואין זה משנה עד כמה השירות או המוצר שלכם טוב ויעיל, כי בעולם הדיגיטלי, העיצוב הגרפי הוא זה שקובע מי הנחשבים ביותר

אז איך עושים זאת נכון? על מנת לענות על השאלה הזו, ביצענו סקר מקיף שכלל בתוכו 2,000 חברות, עסקים ועצמאיים, בסדרי גודל קטן ובינוני, וביקשנו מהם להמליץ לנו את מי הם מצאו כנותני השירות היצירתיים והחכמים ביותר בתחום. לאחר בדיקה של כל התוצאות שם אחד בלט מעל כולם, "ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי".
5 צפייה בגלריה
סטודיו לעיצוב גרפי ניסן כהן
סטודיו לעיצוב גרפי ניסן כהן
סטודיו לעיצוב גרפי ניסן כהן
(יח"צ)
מדובר בסטודיו בוטיק בניהולו של ניסן כהן ובת הזוג שלו איריס, עיצוב גרפי בהתאמה אישית, כאשר סיעור המוחות של השניים, מביא לתוצאות שלוקחות כל עסק ונותן שירות כמה צעדים קדימה.
בראיון אישי שערכנו עם ניסן ואיריס, קיבלנו הצצה אל מאחורי הקלעים של הזוג הכי יצירתי בתעשייה.
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים
אם אתם שואלים את עצמכם עד כמה תחום העיצוב הגרפי קריטי בעולם של ימינו, מספיק להסתכל על הנעשה בחברות ההייטק המניעות את המשקים בכל העולם, ולגלות כי לצד מחלקות של מתכנתים, אבטחת מידע וסייבר, בודקי תוכנה, מנתחי מערכות ועוד, יש מקום של כבוד גם למי שאמונים על העיצוב הגרפי.
"כל תרחיש שיווקי, החל מלוגו, מוצרי דפוס, מוצרים דיגיטליים ובניית אתרים, מבוסס ברובו על עיצוב גרפי התורם ליצירת החוויה הרצויה, להעברת המסר הפרסומי ומוביל ליצירת קשר או לרכישה.
טעות נפוצה לחשוב שעיצוב הוא רק עניין של טעם. אכן עיצוב אינו מדע מדויק, אך על מנת ליצור מותג עם ערך מוסף וייחודי, מבודל, נתפס וזכיר - נדרש ידע, ניסיון, מחקר ויצירתיות.
לדוגמה בבניית אתרים – מה עושה את ההבדל בין עוד אתר גנרי לבין אתר שכל מי שנכנס אליו לא ימהר לצאת ממנו? על מנת למשוך את תשומת לב הגולשים באתר ולהביאם לבצע את הרצוי, נדרשת מיומנות של הצגת התוכן, תכנון, עיצוב ובניית האתר, תוך התייחסות לערכו וייחודו של המותג, איפיון חוויית המשתמש ועיצוב הממשק בהתאמה", סיפרה לנו איריס.
5 צפייה בגלריה
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי - מגוון רחב של שירותים
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי - מגוון רחב של שירותים
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי - מגוון רחב של שירותים
(יח"צ)
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי: מגוון רחב של שירותים
בין יתר השירותים שניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי מעניקים, ניתן לציין:
☑פיתוח זהות מותגית.
☑עיצוב לוגו לעסק.
☑בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט.
☑בנייה ועיצוב דפי נחיתה.
☑עיצוב לעמודי פייסבוק.
☑בנייה ועיצוב דפי נחיתה.
☑עיצוב מוצרי דפוס ומיתוג (ניירת משרדית, פולדרים, תעודות, כרטיסי ביקור, פוסטרים וכרזות, קטלוגים חוברות ועוד)
☑PDF אינטראקטיבי, חתימה למייל, תבניות לוורד, מצגות ועוד.
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי: לקוחות מעידים
כחלק מההכנה לכתבה, שוחחנו עם כמה מהלקוחות שנעזרו בשירותים של ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי.
עדה וסרמן ממרכז רומי Studio Romi - Bungee fitness Israel העידה: "אני כל כך שמחה שבחרתי בניסן סטודיו לבצע עבורי מיתוג. התוצאות מדהימות, אני מאוד אוהבת ומתחברת ללוגו שלי, הוא בהחלט משהו מיוחד כי מגדיר את העסק שלי.
המקצועיות שלהם לאורך כל העבודה ביחד באה לידי ביטוי בעמידה בלוחות הזמנים, עם עצות מקצועיות והסברים הגיוניים לכל בחירה משותפת. מעבר לכישרון ולמקצועיות מדובר באנשים מקסימים, הם ידעו בדיוק מה הצרכים שלי ולאן אני מכוונת, באותה הנשימה ידעו לעמוד על שלהם ולמנוע ממני לעשות טעויות כתוצאה מחוסר ידע וניסיון. המומחיות, האדיבות והנדיבות של ניסן ואיריס יצרו יחסי עבודה חמים ונעימים, לכן אני מודה להם על הכישרון, היצירתיות והכי חשוב האנושיות".
5 צפייה בגלריה
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי
(יח"צ)
מעגל אחד - ייעוץ, ליווי והנחיית תהליכים חינוכיים, חברתיים וארגוניים פרגנו גם הם: "אנחנו ממליצים בלב שלם על ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי, על המקצועיות, רמת השירות והסבלנות האין סופית במילוי כל בקשתינו. בייעוץ הטכני והגרפי, הכנות ועיצוב האתר, ביצירת חווית משתמש קלה ונוחה, בעיצוב המוצר והתוכן, דפי נחיתה, מערכת תשלומים, גלויות וחוברות דיגיטליות. לשירות, הסבלנות והמקצועיות שלהם מתווסף מחיר הוגן".
5 צפייה בגלריה
ניסן כהן
ניסן כהן
ניסן כהן
(יח"צ)
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי: תהליך העבודה
"בשיחת ההיכרות הראשונה שלנו עם הלקוחות, אנחנו לומדים על הערך ועל הייחודיות של המותג, המוצר או השירות אותו הם מעניקים, ומוצאים את הדבר שיכול להבליט אותם אל מול אחרים בתחומם.
במציאות של היום, בלי בידול לעסק אין אפשרות להתקיים, או יכולת להתקדם ולהגיע רחוק. בדרך כלל הלקוחות הם אלו שמספרים לנו על ה"אקס פקטור" שלהם, אך במידה ויש כאלו שמתקשים להניח אותו בפנינו על השולחן, יש לנו את הידע והניסיון לכוון לקוחות אלו, במטרה להוציא את המיטב.
ברגע שגיבשנו דעה ולמדנו על הערך והייחוד של המותג לצורך הדוגמה, אנחנו ניקח אותו ואת החזון של הלקוח, ונתרגם זאת לגרפיקה בצורה הטובה ביותר שתשקף את המטרה ונבנה את המוצר המדוייק עבורו", ניסן הסביר.
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי: ארסנל הכלים
5 צפייה בגלריה
ניסן  כהן עיצוב גרפי
ניסן  כהן עיצוב גרפי
ניסן ואיריס טובים השניים
(יח"צ)
השילוב בין איריס לניסן הוא מהפנט ויעיל בצורה בלתי רגילה, וכמו שמספרת הקלישאה, טובים השניים מן האחד.
איריס מתמחה בצד האומנותי, וניסן בנוסף לכישרונו העיצובי הוא איש טכני ברמה גבוהה ומדויקת, שולט בבניית אתרים מקצועיים, חוברות דיגיטליות, ובתוכנות עיצוב רבות כמו פוטושופ (תוכנה לעיבוד תמונות המתקדמת ביותר בעולם) אילוסטרייטור (תוכנה ווקטורית לעיצוב גרפי) אינדיזיין שזו תוכנת הוצאה לאור ועוד.
ניסן כהן סטודיו לעיצוב גרפי: יצירת קשר
"חשוב לנו שמתוך הקשר עם הלקוח ויחד איתו ניצור מוצר מוצלח. שהלקוח ירגיש שהוא חלק מהתהליך, יהיה שלם איתו ויצא עם מוצר שהוא אוהב ובתחושה שקיבל שירות טוב ונעים שענה על הציפיות שלו ומעבר לכך", אמרה איריס.
"עיצוב גרפי הוא תחום דינמי, משתנה ומתקדם ללא הפסקה. לכן החוכמה היא להיות צעד אחד לפני כולם, כל הזמן", ניסן סיכם עבורנו את הדברים.
ליצירת קשר, חייגו: 058-7750199