סגור
כדאי להכיר

אקטיב בית השקעות בע"מ: השקעה חכמה שתפורה למידה שלך

אחד מכלי ההשקעה המניבים ביותר הינו תיק השקעות מנוהל, הזמנו לראיון את חביב דוד פור, מנהל תיקי השקעות והבעלים של חברת ''אקטיב בית השקעות'' כדי לשמוע ממנו על כל מה שכדאי לדעת על תיק השקעות מנוהל


(פור אקטיב)
מהם מסלולי ההשקעה המומלצים ביותר כיום?
הם דיי מגוונים, במקום להגיד מומלצים עדיף להגיד מותאם ללקוח. אם לקוח בשנות העשרים בתחילת חייו, מבנה ההשקעות שלו יהיה שונה מאשר אחד שהוא לקראת הפנסיה או פנסיונר. כל אחד לפי מה שמתאים לו, זה יותר חשוב.
מה הוא תיק השקעות מנוהל?
זה תיק השקעות שמתנהל בחשבון הבנק של הלקוח, עם חשבון מיוחד שפותחים ובו ייפוי כוח לפעולה בהשקעות בלבד, ואני מתאים את הכסף בהתאם למה שמתאים לו. אני קורא את השוק ועוקב אחריו, בודק גם מה יש לו מסביב, ומתאים לו באופן אישי את ההשקעות שיתאימו ללקוח.
מה ההבדל בין השקעה בנדל''ן לבין השקעה בתיק מניות מנוהל?
היום הנדל"ן הוא פופולרי, אנשים אוהבים להשקיע בדירות להשקעה שדרך אגב זה כבר נהיה מסוכן. שוק הנדל"ן במיוחד אלו שמשקיעים בדירה להשקעה יש להם סיכונים לא מבוטלים, כולם חושבים שערך הדירות רק עולה אבל זה לא מה שהולך להיות, שוק הנדל"ן הוא לא נזיל ולמכור זה סיפור. תיק השקעות הוא נזיל ומיידי, כל אחד צריך שיהיה לו תיק השקעות קטן, גדול או בינוני לצורך נזילות וגם בשביל התשואה.
מהו היתרון של השקעה באמצעות מנהל תיקים לעומת השקעה באמצעות קרנות נאמנות או באמצעות יועץ ההשקעות בבנק ?
הרבה לקוחות משקיעים ישירות בבנק דרך קרנות נאמנות, הכמות של קרנות הנאמנות היא יותר מהכמות של המניות, כלומר הוא צריך לבחור קרן, מה המדיניות שלה, זאת חתיכת עבודה. באמצעות יועץ השקעות בבנק, שאגב הבנקים מצטמצמים בנושא של ייעוץ השקעות, ככל שהתיק יותר קטן אפילו פחות מטפלים בו. בנק מסוים פחות מ-200,000 שקל לא מדבר עם הלקוח בכלל, וכשהוא מדבר הוא אוהב להשקיע את זה בצורה , לא רוצה לומר שטחית אבל אין להם ברירה, היועץ צריך להסביר עבור כל קניה ומכירה ללקוח. מנהל תיק לא צריך את אישור הלקוח הוא עושה זאת ישירות, וזה חוסך המון זמן ואפילו כסף.
מה כולל תהליך ניהול תיקי ההשקעות שאתה מבצע עבור לקוחותיך?
אני בוחר לו במה להשקיע, באיזה מניות, באיזה אגרות חוב, אני משקיע גם באגרות חוב בארץ ובעולם. אני בוחר את הנכסים שמתאימים לו, וסוחר בהם באותו זמן כי הלקוח שפותח דרכי את הניהול תיקים הוא לא משלם עמלות לבנק אם אנחנו בוחרים את המסלול הזה, אז קל מאוד לנהל את התיק הזה גם בסכומים לא גדולים.
איך מתאימים את סוגי ההשקעה בהתאמה אישית לכל משקיע?
יש לקוחות שצריכים את השקעות לטווח קצר, יש כאלו לטווח ארוך, יש כאלו שזה אחוז נמוך מכל ההון שלהם, אני מתאים את זה ממש בפינצטה ממש לכל לקוח.
למי השירות מתאים?
לכל אחד, אני בניתי לי אפשרות גם לצעירים שהם בתחילת דרכם ויש לעשות עשרות שקלים בודדים, אני מוכן לקחת אותם ולטפח אותם.
מהו סכום ההשקעה המינימלי המאפשר פתיחת תיק השקעות?
אפשר להגיע עם סכום של ארבעים, חמישים אלף שקל.
מהם עלויות דמי הניהול?
בוא נגיד שמישהו הגיע עם חמישים אלף שקל, הוא ישלם מקסימום חמישים שקל לחודש כאשר זה כולל עמלות של קנייה ומכירה. תאר לך כל קניה ומכירה היום זה עמלה של עשר עשרים שקלים מינימום, אצלי לא משלמים את העמלות האלו גם בארץ וגם בחו"ל, אז קל לנהל את התיק הזה והכל באופן יחסי, בעידן הזה יש את האפשרות הזאת.
מה נדרש מהלקוח לעשות על מנת להתחיל בתהליך?
הוא פשוט מרים אליי טלפון, אני שואל אותו כמה שאלות, הוא יכול היום להצטרף אליי גם בטלפון או באינטרנט אפילו לא צריך להגיע לבנק.

באמצעות ליווי מקצועי של מנהל השקעות מוסמך עם וותק תוכלו להשיג תשואות נאות על ההון שלכם, רוצים לקרוא עוד? היכנסו לאתר של אקטיב בית השקעות וגלו עוד על עולם ההשקעות.
טלפון: 0505102102