סגור

כך תקימו חנות אינטרנטית תוך יום

הקמת חנות באינטרנט היא הכרח שיכול להיות כאב ראש לא קטן. הפלטפורמה החדשנית בשיתוף ישראכרט, מאפשרת לכל עסק להקים חנות אינטרנטית תוך זמן קצר, ללא עלות הקמה וללא צורך בידע טכנולוגי, ועם כל השירותים שעסק שצריך במקום אחד

קרן קדוש, שף קונדיטורית והבעלים של קפה קדוש האייקוני בירושלים, חלמה הרבה זמן להעביר סדנאות אפייה אונליין בתשלום. העובדה שהמקום היה סגור תקופה לא מבוטלת בתקופת משבר הקורונה, זירזה את התהליך, ותוך זמן קצר היא השיקה אתר משלה תחת השם ״הסודות של קדוש״, המציע למכירה כיתות אומן דיגיטליות.
האתר הוקם על פלטפורמת ״החנות האינטרנטית״ בשיתוף חברת ישראכרט. בניגוד לפלטפורמות אחרות, החנות האינטרנטית מרכזת במקום אחד את כל מה שעסק צריך כדי למכור מוצר באינטרנט, כולל הקמת חנות, שירותי תפעול, שיווק וקידום, ואפילו חיבור למערך שליחים ארצי, ללא עלויות הקמה ועם אפשרות ל-14 ימי התנסות ללא תשלום.
״בחרנו בחנות האינטרנטית של ישראכרט, כי היינו צריכים לבנות חנות בצורה מאוד מאוד מהירה״, מעידה קדוש, ״וזה נתן לנו פתרון מושלם. אני כל כך נהנית מהתמיכה ומהאנשים בישראכרט. הפלטפורמה מאוד קלה לשימוש ואני ממליצה עליה בחום״.
החנות האינטרנטית , מתאימה לכל עסק שרוצה למכור באינטרנט, בכל תחומי החיים, משירותי עריכת דין ועד לטיפוח ויופי, אוכל, אופנה ועוד. הייחודיות שלה היא בפשטות ומהירות ההקמה, עם שירות, ליווי ותמיכה כוללת של צוות מטעם ישראכרט. הפלטפורמה היא הזדמנות נפלאה לעסקים קטנים שנותרו מאחור בזירה הדיגיטלית, שיכולים להתחיל למכור אונליין תוך זמן קצר מאוד, בלי כאב ראש של הקמת אתר אינטרנט ובעלות תפעולית נמוכה מאוד.
״ישראכרט מציעה ׳ואן סטופ שופ׳, לכל השירותים שבית עסק צריך למכירה באונליין, ותהליך ההקמה שלה פשוט ומהיר באמצעות מערכת אינטואיטיבית, המדריכה צעד צעד, איך להקים את החנות, מהזנת מוצר ועד סליקה״, מסביר דני אלוביץ׳, מנהל תחום סחר אלקטרוני בישראכרט. ״לאורך כל הדרך, בעל העסק מקבל הדרכה איך להקים חנות ממש מאפס. המערכת מתאימה גם לחסרי ניסיון בתחום ולמי שאין להם חוש טכנולוגי״, מדגיש אלוביץ׳, ״ואנחנו מובילים אותם לאורך התהליך יד ביד, באמצעות הדרכה אישית, הסברים כתובים, וובינרים, מיילים ושירות צ׳ט, שמסבירים איך מחברים סליקה, איך מחברים שירות משלוחים וכו׳״.
שיווק ישיר מהחקלאי לצרכן במהירות וללא מאמץ
בתקופת הקורונה החליט גיל סלוקי ממושב גבעתי, להציל את העסק שלו והקים בעזרת ישראכרט את החנות האינטרנטית שלו - ״השף החקלאי״. ״בתקופת הקורונה רשתות השיווק חסמו בפנינו את הדרכים, ולא היה לנו איך לשווק את הסחורה החקלאית שלנו״, מספר סלוקי, ״יצרנו קשר עם אנשי ישראכרט, שבאמת עזרו לנו ורתמו את עצמם ופתחו לנו חנות אינטרנטית, ממש בשיווק ישיר מהחקלאי לצרכן וזה קרה תוך כמה ימים. קיבלנו פרגון מקיר לקיר מכל הקהל הישראלי. המהירות שבה זה נעשה והטכנולוגיה המתקדמת שלהם, עשו את כל העבודה ואנחנו ממש מודים להם על זה״.
סלוקי הוא אחד מבין רבים, שהחנות האינטרנטית עשתה עבורו מהפך חיובי בחיים העסקיים. הנוכחות העסקית באינטרנט היא הכרח בימים אלה, ולא משנה מה אתה מוכר. וכשאפשר לעשות את זה בקלות, בלי צורך להבין מושגים כמו UX/UI והוסטינג, העסק, תרתי משמע, הופך לכדאי הרבה יותר.
״בחרנו בחנות האינטרנטית של ישראכרט, כי זה היה פתרון מאוד מאוד מהיר, זול וגם מאוד קל לתפעול״, מספרת מעיין דרעי, ממפעל ״פסטטריה״ לייצור פסטה טריה, ״זה אפשר לנו להביא את התוצרת שלנו ללקוחות פרטיים הביתה, וזה כלל את כל המרכיבים שצריך, כדי שאנשים יוכלו לעשות את ההזמנה בנוחות. אני ממליצה על החנות האינטרנטית של ישראכרט, אני חושבת שהיא נותנת פתרון מצויין״.
קישור בקליק לחברות המשלוחים ולמחסן הלוגיסטי
״המטרה היא לעזור לעסקים בישראל למכור בכל היבט ממכירה ושיווק, ועד תפעול והפצה ע״י שליחים״, אומר שמעון חדד, סמנכ״ל בכיר חטיבת עסקים בישראכרט, ״ישראכרט זה כבר מזמן לא רק פיננסים וסליקה. אנחנו שמים את בית העסק במרכז ועוטפים אותו מכל כיוון. בניגוד לפלטפורמות אחרות, ישראכרט היא גב ותיק וחזק, ובסופו של דבר מכיוון שהחברה מרוויחה מהסליקה, חשוב לה שבית העסק יצליח, והמטרה שלנו היא לגרום לו לעבוד״.
לישראכרט היה ברור שכדי שהפלטפורמה תהיה אטרקטיבית לבעלי עסקים, הם חייבים לרכ עבורם את כל שירותי המכר במקום אחד. ״במהלך הקורונה, כל נושא המשלוחים הפך להיות עניין אקוטי, ולכן התחברנו ל-12 חברות המשלוחים המובילות בישראל. אנחנו עובדים עם כל השמות הגדולים בשוק והלקוח שהקים חנות לא צריך לחפש את חברת המשלוחים בחוץ. הוא יכול לבחור את החברה העדיפה עליו, מבלי להתחייב למספר תשלומים או להתקשר בהסכם עם אף אחד״.
3 צפייה בגלריה
שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת עסקים מקבוצת ישראכרט
שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת עסקים מקבוצת ישראכרט
שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת עסקים מקבוצת ישראכרט
(צילום: יח"צ)
באופן ייחודי מציעה החנות האינטרנטית לעסקים גם שירותי אחסון פיזי של מוצרים במרכזים לוגיסטיים, תוך חיבור לחנות האינטרנטית, כולל ניהול מלאי, ברקודים וכו׳. יש למערכת חיבור ישיר בקליק לזאפ, פייסבוק, אינסטגרם ובקרוב גם לטיקטוק, מה שמוריד עוד כמה דאגות מסדר היום של בעל העסק.
לישראכרט יש גם פתרונות שיווקיים, והיא מציעה את שירות TARGET - רעיון ושירות ייחודי לחברה כמו ישראכרט, שאחראית על 4 מיליון כרטיסי אשראי, המציע פילוח קהלי יעד בהתאם לצרכי בית העסק. ״בית העסק אומר לנו מי הלקוחות שלו, מה המצב הסוציו אקונומי שלהם, איפה גרים ואנחנו מתאימים להם את הקמפיין״, מסביר אלוביץ׳, ״כך שאנחנו עוזרים לו ומדריכים אותו גם באפיון הלקוחות״.
גם מי שמעוניין במערכת הזמנות אוטומטית, מבלי להקים אתר ו/או חנות אינטרנטית, יוכל לבצע מכירות און ליין באופן מיידי באמצעות שירות TikTak - כשעסקים קטנים ושכונתיים (כמו ירקנים, קצביות וכו׳) יכולים לקבל הזמנות באמצעות אפליקציית וואטסאפ - שירות שחוסך לבעל העסק זמן יקר של התעסקות עם הודעות וטלפונים, ומציג לו את כל ההזמנות בצורה מרוכזת ונוחה לתפעול ותקשור עם הלקוחות.
3 צפייה בגלריה
החנות האינטרנטית של ישראכרט
החנות האינטרנטית של ישראכרט
החנות האינטרנטית של ישראכרט
(צילום: החנות האינטרנטית)
כדוגמה, מביא אלוביץ׳ הקמת חנות אונליין של מעצב שיער, שיחד עם ניהול יומן במערכת ההזמנות, יכול לשלב בחנות מכירה של מוצרי שיער, תוך חיבור ישיר דרך המערכת, לאינסטגרם ולפייסבוק, גוגל שופינג וזאפ - הכל נעשה ממקום אחד. ״היופי במערכת שאפשר לעשות חיובים חוזרים״, מוסיף אלוביץ׳, ״אם מדובר במינוי חודשי או למשל חיובים קבועים מדי חודש בתחום משלוחי הירקות הביתה״.
״הסיפור האמיתי פה זה הלקוחות שלנו, ובעלי העסקים שהחיים שלהם ניצלו בתקופה הקשה שעברה עלינו, בזכות האונליין. אנחנו מציעים פתרון זול ויעיל שמאפשר לחנויות להפגין נוכחות באונליין, מבלי להשקיע עשרות אלפי שקלים בבניית חנות. לייצר הכנסות ורווחים בשקט תפעולי. במינימום השקעה ומקסימום רווחים״.
3 צפייה בגלריה
החנות האינטרנטית של ישראכרט
החנות האינטרנטית של ישראכרט
החנות האינטרנטית של ישראכרט
(צילום: החנות האינטרנטית)
נוכחות של עסקים באינטרנט היא הכרח, לפעמים אפילו יותר מנוכחות ברחוב. הבעיה שלא כולם ערוכים להתמודד עם הקמה של אתר וחנות באינטרנט, ופלטפורמה כמו ״החנות האינטרנטית״ בשיתוף ישראכרט מטפלת בדיוק בנקודה הזו ומאפשרת לכל עסק, ולא משנה באיזה תחום, להרחיב את הפעילות שלו לזירת האונליין.