סגור

ה-AI בא לעזרת המשקיעים הפרטיים - פיתוח טכנולוגי פורץ דרך שיודע להרוויח כסף גם במפולת

איך מצליחים להימנע מהמפולת של הקורונה ומהצניחה החופשית שנרשמה לאחרונה בשוק ההון? התנודתיות בשוק בשיא, וכדי להפיק את המקסימום מהכסף שלכם, אתם חייבים להכיר את הסטוק בוסטר- תוכנה למסחר אוטומטי מבוססת בינה מלאכותית שרותמת את הטכנולוגיות הכי מתקדמות ואת העוצמה של הסטטיסטיקה - כדי להבטיח לכם תשואות מקסימליות. איך זה עובד? ואיך מצליחה התוכנה לשרת גם את מי שאין לו ידע בשוק ההון?

הבינה המלאכותית והאוטומציה נכנסו לכל חלק בחיינו בשנים האחרונות - החל מרכבים אוטונומיים ועד רובוטים שמבצעים ניתוחים מורכבים. עכשיו מגיע תורם של המשקיעים הפרטיים בשוק ההון ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת. סטוק בוסטר היא מערכת מסחר המשלבת AI ולמידת מכונה, שהצליחה לגבור על הירידות החדות של תקופת הקורונה והצניחה של החודשים האחרונים, בעזרת סטטיסטיקות ולמידה אקטיבית של השינויים בשוק.
"80% מנפח המסחר בגופים המוסדיים בארצות הברית מבוצעים על ידי כלים אוטומטיים", אומר דני סונסינו, מייסד סטוק בוסטר ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בשוק ההון. לאחר יותר מעשור בתור סוחר נוסטרו ומנהל חדרי מסחר בבתי ההשקעות, סונסינו החליט להקים חברת סטארט אפ העוסקת בפיתוח תוכנות למסחר אוטומטי שייתנו מענה לבעיה הגדולה של המשקיעים הפרטיים בעידן המודרני - היעדר גישה לכלים טכנולוגיים". לדבריו, "דור חדש של גופים גדולים משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת שיודעת לנצל את התנודתיות הרבה בשווקים ואף מעצימה אותה, כדי לגרוף רווחים עצומים על חשבון המשקיעים הותיקים, מה שיוצר יתרון מובהק למי שיש לו גישה לטכנולוגיה הזו".
3 צפייה בגלריה
דני סונסינו- מפתח המערכת
דני סונסינו- מפתח המערכת
דני סונסינו- מפתח המערכת
(באדיבות סטוק בוסטר)
"אנחנו לוקחים את היעילות של האוטומציה, מוסיפים את הכוח העצום של ה-AI, ומציעים אותו לקהל הרחב - גם למי שלא מנוסה במסחר, וגם למי שניסה בכוחות עצמו" (ורוב הסיכויים נכשל), אומר סונסינו.
הצטרפות ללא ידע בשוק ההון, מסחר אוטומטי ללא מגע יד אדם
בנוסף למינוף הכלים הטכנולוגיים, אחד היתרונות החשובים של תוכנת הסטוק בוסטר הוא ההתאמה שלה לאנשים ללא ידע בשוק ההון. הרישיון לתוכנה כולל ליווי, תמיכה ובעזרה בפתיחת החשבון, כלים סטטיסטיים ייחודיים שיעזרו בבחירת הנכסים, ללא צורך לעבור קורס וללא מחקר ולימוד של חודשים ארוכים. חלק בלתי נפרד מהשירות הוא הפעילות והתמיכה הניתנים דרך קהילת המשתמשים של התוכנה בטלגרם. "בנוסף, המערכת מתאימה לאנשים עסוקים שאין להם זמן, משום שאחרי כיוון התוכנה באופן חד-פעמי, הכל נעשה באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם", אומר סונסינו. "כל מה שצריך הוא לעקוב אחרי הביצועים".
בעזרת הימנעות מירידות ומינוף העליות, משקיעי הסטוק בוסטר גברו על המפולות האחרונות בשווקים
"השוק עולה 80% מהזמן, אבל בזמן הקצר שהוא יורד, הוא מוחק חלק ניכר מהתשואה", אומר סונסינו. "בעזרת פיתוח אלגוריתמי של מיטב המתכנתים והסטטיסטיקאים, הצלחנו להימנע ככל האפשר מהירידות ואף להרוויח מהן, ולמנף את ההשקעה בתקופות בהן יש יתרון סטטיסטי מובהק, כך שהמערכת יכולה בפוטנציאל להגיע לתשואות גבוהות פי 4 ויותר מהמדד או מכל נכס אחר עליו היא סוחרת".
עוד יתרון חשוב ב-סטוק בוסטר הוא השליטה המוחלטת מצד המשקיע עצמו. "כל הפעולות נעשות לפי בחירת הלקוח והפרמטרים שהוא מגדיר", אומר סונסינו. "הלקוחות מקבלים הדרכה מפורטת על תפעול המערכת, ליווי צמוד ותמיכה מקהילת המשקיעים, אך ההחלטה נמצאת אצל המשקיע בלבד. סטוק בוסטר היא גם כלי לביצוע אופטימיזציה לשוק עבור המשתמשים".
במהלך המפולת הגדולה סביב הקורונה והצניחות האחרונות בשווקים, "מודל החיזוי הסטטיסטי של המערכת מנע מהמשקיעים שלנו את ספיגת ההפסדים", אומר סונסינו "בזמן שכל השוק ירד, המשקיע הממוצע בקהילה שלנו רשם תשואה של 80% מעל לשוק".
עם זאת, סונסינו אומר כי "חשוב להבהיר שסטוק בוסטר מבוססת על סטטיסטיקה מתקדמת של מיקסום התשואה - אך היא לא קופה רושמת ולא מכונת כסף".מי שיש לו מכונת כסף (ואני בספק גדול אם יש מישהו כזה) לא ימכור אותה לציבור הרחב.
3 צפייה בגלריה
גרף הממחיש כיצד התוכנה מונעת את הירידות ואף מרוויחה מהן.
גרף הממחיש כיצד התוכנה מונעת את הירידות ואף מרוויחה מהן.
גרף הממחיש כיצד התוכנה מונעת את הירידות ואף מרוויחה מהן.
(באדיבות בורסגרף וטריידסטיישן)
"זהו האינטרס של בתי ההשקעות שגרם לי לעזוב ולעזור למשקיעים באופן פרטי"
סונסינו עבד במשך שנים רבות בבתי ההשקעות הגדולים, אך החליט לפני עשור לצאת לדרך עצמאית ולשים את הכוח בידיים של המשקיעים הפרטיים. "האינטרס של בית ההשקעות הוא לשמור על חשיפה כמה שיותר גדולה למניות, כדי להשתוות למתחרים. אם בית ההשקעות הוריד חשיפה מנייתית וטעה - ייפתח פער בינו לבין המתחרים. לכן, כדאי לו להשקיע את המקסימום האפשרי במניות גם בתקופות של ירידות (ובכך לסכן את כספי המשקיעים), וכך הוא יורד יחד עם שאר בתי השקעות, אך לא 'מפספס את הרכבת' כשמתחילות העליות. עבור הלקוח הפרטי - מדובר על אובדן עצום של תשואות פוטנציאליות. זו בדיוק הסיבה לכך שעזבתי את בתי ההשקעות, כדי לספק לקהל הרחב את הכלים הכי טובים ומתקדמים ולשרת את האינטרס שלהם".
עד עכשיו, כלים של מסחר אלגוריתמי אוטומטי היו קיימים רק אצל הגופים המוסדיים. "ובכל זאת, כשטובי מנהלי ההשקעות ירדו בעשרות אחוזים בתקופה האחרונה, המשתמשים של סטוק בוסטר לא רשמו הפסדים ואף הרוויחו בגדול", אומר סונסינו. "הכל בזכות הבינה המלאכותית ונטרול הנטיות הפסיכולוגיות האנושית".
הכלי החכם לשמירה על החסכונות העתידיים - מבלי להפסיד כל פעם מחדש במפולות
ישראלים רבים משקיעים את כספם במניות או במדדים של שוק ההון לטווח הרחוק, מתוך כוונה לנצל אותו לאחר גיל הפרישה או כל מטרה אחרת במבט לעתיד. "הבעיה היא שהתנודתיות בשווקים הופכת לקיצונית יותר, ובני האדם לא יכולים להתמודד עם המצב החדש באמצעים של פעם", אומר סונסינו. עבור מי שמשקיע במדדים של שוק ההון האמריקאי, למשל, כדי להשיג תשואה ממוצעת של 10% בשנה, צריך להשקיע במשך 13 שנים לפחות, עם ירידות גדולות באמצע. "הסטטיסטיקה מראה שאחרי שנה, למשל, יש סיכוי של 50% שהוא יפסיד כסף", אומר סונסינו. "רק אחרי 13 שנה, אפשר לראות שהמשקיע לא יפסיד כסף. בתיק בכלל. מי שצריך את הכסף לתקופת הפנסיה, לא יכול להסתכן ככה".
לדבריו, "מי שלמד מסחר בשוק ההון ומנסה לנהל את הכסף בעצמו, רואה שגם ניתוח טכני ופונדמנטלי - לא מצליחים לנטרל את התנודתיות. הסטוק בוסטר לוקח את התחום לשלב הבא, משלב בינה מלאכותית ומצליח למנוע את כאבי הלב ולגבור על כל המדדים באופן עקבי".
"החלום הגדול שלי" אומר סונסינו, "לחלוק עם כל משקיע פרטי את הידע העצום שצברתי ב-20 השנים האחרונות באמצעות התוכנה שפיתחתי כדי ליהנות מהרווחים העצומים שיש לשוק ההון להציע ללא הקשיים והטלטלות שיש בתחום המורכב הזה".
3 צפייה בגלריה
סטטיסטיקה שמראה את סיכויי הירידה בהפסד ע"י אחזקה לטווח ארוך
סטטיסטיקה שמראה את סיכויי הירידה בהפסד ע"י אחזקה לטווח ארוך
סטטיסטיקה שמראה את סיכויי הירידה בהפסד ע"י אחזקה לטווח ארוך
(באדיבות בורסגרף וטריידסטיישן)
עבור מי שרוצה לשלוט בכסף שלו בחוכמה ולקבל עזרה מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק, זה הזמן להצטרף לסטוק בוסטר ולהתחיל לנצח את השוק.