סגור

מור גמל ופנסיה: "פועלים להענקת ערך אמיתי למעסיקים ולעובדות ולעובדים שלהם"

מור גמל ופנסיה, שהשיקה את קרן הפנסיה הנבחרת שלה באפריל אשתקד, הקימה תשתיות שמאפשרות למעסיקים להציע לעובדות ולעובדים שלהם קרן פנסיה בדמי ניהול אטרקטיביים לצד ניהול השקעות מקצועי מגובה מחקר

קרן הפנסיה הנבחרת של מור הושקה אשתקד, לאחר שמור גמל ופנסיה נבחרה על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון לניהול קרן פנסיה נבחרת. העובדה שהחברה הצליחה לצמוח בתחום הגמל וההשתלמות, תוך שהיא מציגה ביצועים מובילים, הביאה לעניין רב בקרב שוק ההון הישראלי ולתשומת לב מיוחדת לקרן הפנסיה אותה היא מנהלת.
נכון למרץ 2023, מנהלת מור גמל ופנסיה יותר מ-57 מיליארד שקלים, מהם יותר מ-1.8 מיליארד שקלים בקרן הפנסיה. כמו כן, אף שהקרן נפתחה להצטרפות רק באמצע אפריל 2022, התברגה בין שלושת המגייסים הגדולים בענף הפנסיה בשנה שעברה.
1 צפייה בגלריה
 אדווה פרטיאל, מנהלת מערך המעסיקים במור גמל ופנסיה
 אדווה פרטיאל, מנהלת מערך המעסיקים במור גמל ופנסיה
אדווה פרטיאל, מנהלת מערך המעסיקים במור גמל ופנסיה
(יח"צ)
לדברי אדווה פרטיאל, מנהלת מערך המעסיקים במור גמל ופנסיה, המעסיקים הם שותפים אסטרטגיים חשובים בפעילות הפנסיה הצומחת. "לכן, ביצענו מיפוי צרכים מקיף וכל זה תוך עמידה בלו"ז מאתגר ולא מתפשר של עלייה לאוויר בפחות משמונה חודשים".
המטרה: יצירת ערך
לדברי פרטיאל, המטרה העיקרית היא יצירת ערך ללקוחות ולשותפים האסטרטגיים. "אנו עושים זאת באמצעות שילוב של מספר גורמים מרכזיים. ראשית, השקעה בלתי מתפשרת במחקר והשקעות – שהם אבן היסוד של מור בית השקעות כבר 17 שנה. לצד זאת, אנו משקיעים משאבים אדירים בתחומי התפעול והשירות תוך יצירת שפה אחידה עם מובילי דעה בעולם המעסיקים. יתרה מכך, דמי הניהול של קרן הפנסיה הנבחרת הם אטרקטיביים במיוחד ואחידים לכל המצטרפים ועומדים על 1% מההפקדות ו-0.22% מהצבירה. דמי הניהול גם נשמרים למשך 10 שנים לפחות מרגע ההצטרפות".
פרטיאל עוד מוסיפה כי מור גמל ופנסיה בחרה למקסם את היתרונות של מבטח המשנה לעמיתיה ובחרה להתקשר עם מבטח משנה נוסף, בנוסף למבטח המשנה הראשי. "באופן זה נוצר פיזור סיכונים טוב יותר – כך שהאחריות על אירועים ביטוחיים מתחלקת ליותר ממבטח אחד".
שילוב טכנולוגיה
במטרה להציע שירותי תפעול ברמה הגבוהה ביותר, בעת הקמת קרן הפנסיה הנבחרת ניתן דגש על פיתוח פורטל מעסיקים מתקדם המאפשר רישום דיגיטלי ושליפת דוחות עזר מגוונים, וכן מערכת ממשק שתדע לקלוט את כספי המעסיק בפשטות, במהירות ובמינימום ריג'קטים.
"המערכת קולטת ללא נגיעת יד אדם למעלה מ-95 אחוז מהממשקים", אומרת פרטיאל. "בנוסף, הקמנו מערכת חכמה לקריאת טפסים. המערכת עובדת בטכנולוגית OCR, אשר מאפשרת לנו לקלוט טפסי הצטרפות וניוד ללא נגיעת יד אדם. מדובר בטכנולוגיה מובילה אשר מעניקה לתפעול בחברה את האפשרות להתמקד במתן שירות לעמיתים ולמעסיקים ומפחיתה כמעט לחלוטין את האפשרות לטעויות אנוש שעלולות להיווצר בהקלדה ידנית. בכך, הופך השירות ליעיל יותר".
מה הערך המוסף שלכם למעסיקים?
"הקמנו מערך ייעודי למעסיקים - בפן השירותי, מכירתי והתפעולי. פעלנו לעיבוי השירות תוך שימת דגש על מענה מהיר, איכותי ומקצועי לפניות ממחלקות השכר ומשאבי אנוש בכל ארגון.
במקביל, הקמנו יחידה לשירות המתפעלים, אותם גופים שדואגים לתפעול הסליקה הכספית אל מול מערכות השכר. את היחידה הקמנו עם אנשי מקצוע מנוסים מעולם הגבייה, בעלי היכרות מעמיקה עם ממשקי מעסיקים, במטרה אחת - להיות הגוף המוביל ברמת השירות למתפעלים בשוק".
לסיום, מציינת פרטיאל כי בהקמת הפעילות נעזרו במור גמל ופנסיה בידע ובניסיון שבית ההשקעות צבר ב-17 שנות פעילותו. "המפתח לשימור ההצלחה טמון בתכנון ובניית תשתיות מתאימות של מערכי שירות, תפעול, והשקעות ללא פשרות עבור עמיתים, מעסיקים, סוכנים וכלל ערוצי ההפצה. אנחנו קשובים כל הזמן ללקוחות ולמעסיקים, ומסתכלים על כל פיתוח וצעד עסקי בעיקר מנקודת המבט שלהם על מנת ליצור בידול וערך מוסף, ובכך להפוך לטובים יותר", היא אומרת.
קרנות הפנסיה של מור בית השקעות מנוהלות על ידי מור גמל ופנסיה בע"מ (להלן: "החברה") העוסקת בשיווק פנסיוני (ולא בייעוץ) ולה זיקה למוצרים המנוהלים והמשווקים על ידה. הצטרפות לקרן פנסיה היא בהתאם להוראות ההסדר התחיקתי, לתקנון הקרן ונהלי החברה כפי שיעודכנו מעת לעת. אין באמור כדי להוות התחייבות להשגת תשואה כלשהי. הדברים מוצגים בכתבה באופן אינפורמטיבי ותמציתי בלבד, ואין לראות באמור משום פרסום, שיווק מסוג כלשהו, הצעה לשיווק או ייעוץ מסוג כלשהו פנסיוני אישי או פיננסי או מיסויי המותאם לצרכים האישיים של הלקוח/ה. מבלי לגרוע מהאמור, אין לראות בהצגת הכתבה משום שיווק פנסיוני, הצעה או הזמנה לשיווק כאמור והם אינם מהווים תחליף לייעוץ/לשיווק בידי בעל רישיון לפי דין המתחשב בצרכים האישיים של הלקוח/ה.