סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

כל מה שדיירים צריכים לדעת על התנהלות מול יזם בפרויקט התחדשות עירונית

עופר בביוף, סמנכ"ל התחדשות עירונית נ.ר.ש.א בשרון, על כל מה שצריך לדעת מול יזם בהתחדשות עירונית. רמז: הכל מתחיל ונגמר בתיאום ציפיות, אמון ושקיפות


חוסר הוודאות שמרחף מעל תחום ההתחדשות העירונית מחלחל עד הדיירים. התוצאה: ויכוחים בין שכנים, בקשות לא ריאליות לתמורות ועוד אינספור התנגדויות, וכל זה עוד לפני שלב החתימה עם היזם. איך עושים את זה נכון כדי לקצר זמנים, לשפר את התוצאות ולחזק את תחושת הביטחון שלכם, כדיירים?
עופר בביוף, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת נרשא בשרון, מסביר מדוע תיאום ציפיות הוא הנקודה הקריטית שיכולה להביא להצלחה או לכישלון של פרויקט, ומתאר מה על היזם לעשות על מנת להבטיח תיאום ציפיות מוצלח, לשמור על קשב וקשר אישי עם הדיירים, לבנות אמון ולשמור על שקיפות, ולהימנע מיצירת ציפיות שווא.
עוד מספר בביוף על המגבלות במתן התמורות לדיירים ועל ההתמודדות עם דיירים סרבנים – האם מדובר בסירוב שמגיע מתוך חששות מובנים, להם יכול היזם לתת מענה, או ברצון של הדייר לקבל תמורות נוספות, אשר עלולות לגרום לפיצוץ של הפרויקט?
בשיחה עם בביוף שמענו על ההתמודדויות המורכבות לאורך כל התהליך, למדנו מדוע התמורות לדיירים לא תמיד יכולות להיות שוויוניות, והבנו מדוע ליווי אישי מטעם היזם והתאמת צרכים פרטנית לכל דייר, הם המפתח להצלחת הפרויקט. צפו
לפרטים נוספים: עופר בביוף 052-3270291 או באתר החברה