סגור
רפי סער: "כפר סבא רואה בהתחדשות העירונית ערך עליון"
"תקווה למשפחות הוותיקות": מוטי ששון ועו"ד יוסי אומיד על מהפכת ההתחדשות בחולון
עוד בזירת הנדל"ן

"במקום פנסיה": כך השקעה בנדל"ן תכתיב את איכות חייכם

מחקר חדש קובע: בעלות על נכס קריטית לימי הפנסיה – וממחיש את ההבנה בקרב משפחות ומשקיעים באשר למשמעויות הטמונות ברכישת דירה. מה חשוב להביא בחשבון לפני שיוצאים לדרך, ואילו ערים נמצאות מתחת לרדאר? מומחית הנדל"ן, עו"ד בלה ברדה-ברקת, עם התשובות

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
שוק הדיור בעולם ובישראל ממשיך לרתוח: כשבמציאות בה מתקשה המדינה לבלום את עליות המחירים - מבינים זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים את הצורך ברכישת נכס נדל"ני שיוכל לספק לא רק מגורים, אלא גם ישמש כרשת ביטחון עתידית. הדברים נכונים במיוחד לשנות הפרישה, כשהיום כבר ברור לכולנו כי הסתמכות על הפנסיה בלבד היא מתכון לבעיות.
את החשיבות הטמונה בבעלות על נכס ממחיש מחקר חדש שפורסם לאחרונה באקונומיסט הבריטי, המציג שורה תחתונה ברורה: משקי בית שהחזיקו ברשותם דירה היו זקוקים בתקופת הפנסיה להכנסה הנמוכה בכ-70%, ביחס לאלו שלא היה ברשותם נכס.
"בעלות על דירה ממש מחליפה את הפנסיה", מנתחת מומחית הנדל"ן עו"ד בלה ברדה-ברקת, המלווה משפחות ומשקיעים. "צריך להבין, תוחלת החיים תעלה עבור כולנו, אבל איכות החיים תעלה רק עבור חלקנו. לכן להשקעה בנדל"ן יש משמעות דרמטית".
אלא שרכישת דירה היא עניין מורכב, המחייב הן היכרות מעמיקה עם ענף הנדל"ן והן הסתכלות רב ממדית על תהליכים גלובליים – כאשר הסתייעות באנשי מקצוע יכולה לעשות את ההבדל בין תהליך מוצלח למסורבל, ולחסוך בעלויות ובלוחות הזמנים.
אז מה חשוב לדעת לקראת רכישת דירה, אילו שיקולים מומלץ להביא בחשבון, ואיזה ערים נמצאות עדיין מתחת לרדאר וצפויות לזינוק במחירים? בראיון לזירת הנדל"ן מפזרת עו"ד ברדה-ברקת את סימני השאלה. ביום שלישי הקרוב (19 באוקטובר, 21:00) תתארח עו"ד ברדה-ברקת להרצאה על ההזדמנויות והסכנות בשוק הנדל"ן בטוקהאוס בנמל תל אביב.
עוד בזירת הנדל"ן
המומלצות שלנו
מומלצות וידאו