סגור

קורס מנהיגות מעוררת השראה - התבלין הסודי של עולם העסקים

כולנו מכירים את המנהלים האלה, אלה שהעובדים הולכים אחריהם באש ובמים מתוך תחושה עמוקה של שליחות, לא כולנו יודעים איך הם עושים זאת, אך האם זה רק קסם אישי? האם אפשר ללמוד את מה שהם עושים? אנחנו כאן כדי לספר לכם שמדובר על ידע נרכש, אפשר לרכוש אותו בשנים של עבודה ולמידה מטעויות ואפשר גם שמומחה מהתחום ילמד אתכם את הסודות הגדולים בקורס מנהיגות.

יש לכם חברה או עסק, הם יכולים להיות ממש בתחילת הדרך ויכול להיות שהם מתגלגלים טוב כבר שנים, אבל משהו מרגיש לכם תקוע. יוצא לכם לראות את שכינכם העסקים, אצל חלקם תבחינו בסימנים שונים של מנהיגות מעוררת השראה, כזו שתגרום לכם גם קצת לרצות את אותו הדבר אצלכם.
רבים מוותרים בשלבים ראשוניים, הם מסבירים לעצמם שהם לא מנהיגים, גם אם הם מנהלים או מובילים עסק או ארגון – הם עושים זאת בכלים אחרים ולא בכלים של מנהיגים. אבל מיהו אותו מנהיג ומה הופך אותו למי שהוא?
המנהל הטוב עושה החלטות, המנהיג הגדול מעורר השראה. אתם רוצים לשדרג את הניהול שלכם ולהפוך למנהיגים אמיתיים? קורס הכשרת מנהלים הוא המקום להתחיל. בכל חברה או עסק צריך להיות מנהיג שיודע להוביל את הצוות שלו להצלחה, ועכשיו גם אתם יכולים להגשים את הפוטנציאל שלכם.
1 צפייה בגלריה
פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות לשעבר
פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות לשעבר
פרופ' אהוד דודסון, לשעבר מנכ"ל בריאות כללית
(צילום: דמיטרי נפיודוב, Yeda)
להנהיג בעסקים – משימה לא פשוטה אך אפשרית
הנהגה היא מושג חלקלק, יש שיטעו ויחשבו שמדובר על ניהול אך הנהגה היא דבר עמוק בהרבה ואחד הרכיבים המרכזיים שלה היא השאיפה למצוינות. אותה שאיפה הולכת יד ביד עם הבנה מעמיקה של הארגון וצרכיו השונים, החל מהיכרות מעמיקה עם קהל הלקוחות וכלה בקבלת החלטות עסקיות גם בעתות שגרה וגם בעתות משבר.
מי שמספק את המידע המקיף באופן המתומצת ביותר מתוך ניסיונו העשיר הוא פרופ' אהוד דודסון, רופא מומחה ברפואה פנימית ומנכ"ל שירותי בריאות כללית בין השנים 2018-2021, סמנכ"ל וראש חטיבת בתי החולים של כללית שניהל גם את בית החולים סורוקה.
קורס מנהיגות מעוררת השראה - הדרך המוכחת להכשרת מנהלים
האם אתם מחפשים את הדרך להיות מנהיגים בולטים בתחום העסקים שלכם? קורס מנהיגות מעוררת השראה הוא המפתח. בנוסף לתיאוריה, פרופ' אהוד דודסון מציע את כל הידע שנצבר במשך שנים כמנכ"ל בכללית. זו ההזדמנות שלכם ללמוד מהטובים ביותר ולהפוך למנהיג שלא רק נוהג, אלא גם מעורר השראה.
כמי שחלש על קופת החולים הגדולה בישראל על שלל תפקידיה לאורך שנים ובמיוחד בתקופת משבר הקורונה, פיתח פרופ' דודסון שיטות ייחודיות למנהיגות מעוררת השראה אותן הוא מעביר כיום בקורס שלו לסמנכ"לים, מנכ"לים, חברי הנהלה, נושאי משרה, בעלי חברות, יזמים, בעלי עסקים וארגונים, משקיעים, עורכי דין, עובדים בתפקידי מפתח שמעוניינים להתקדם ואנשי כלכלה.
לכל אחד ואחת יכולה להיות ההזדמנות כעת לרכוש כרטיס כניסה לעולם המנהיגות מעוררת ההשראה, קורס דינמי וקצר שמספק ידע בתחומים רבים וביניהם חוויית לקוח וחשיבותה, תפקיד המנהל בשעת משבר, שינויים בעסק ומשמעותם, קבלת החלטות, חשיבותה של התוכנית העסקית, גיוס משקיעים ויצירת חזון ניהולי.
בסוף, הכול זה עניין של גישה, אבל גם גישה צריך ללמוד ובעולם המהיר של היום קורס ממוקד בו לומדים רק את הדברים החשובים מבעלי הניסיון היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.