סגור

100% חשמלית. 100% פרימיום. הכירו את לקסוס UX 300e

מצוידת במנוע חשמלי לחלוטין, יכולת ביצועים מרשימה על הכביש ורמת גימור ואבזור מהגבוהות בשוק, ה-UX 300e כובשת את לבם של אוהבי הריגושים והפינוקים. לאלו תוסיפו שירות פרימיום ללקוחות לקסוס וגם מחיר נגיש, ומה צריך יותר מזה?

כזה עוד לא היה לנו: קרוסאובר פרימיום קומפקטי חשמלי לחלוטין
כחלק מהמירוץ לאנרגיית הנעה ירוקה בקרב יצרניות הרכב, מביא לנו מותג הפרימיום היפני לקסוס את ה-UX 300e – הדגם ה-100% חשמלי הראשון מסוגו. מדובר ברכב קרוסאובר אורבני, סוג של ג'יפון קומפקטי יוקרתי, מתאים לאנשים שמעדיפים לנהוג בסמל סטטוס רק שהפעם במחיר יותר הגיוני. לקסוס ככל הנראה מכוונת עם הדגם הזה לקהל של הייטקיסטים צעירים, משפחות קטנות, ולאלו שזקוקים לרכב שני כדי להקפיץ את הילדים לבית הספר או לחוג.
על הרקורד רב השנים של לקסוס כחלוצה ומובילה בסקטור הרכבים חשמליים אין צורך להרחיב, אולם עם UX 300e הם יצרו פריצת דרך טכנולוגית – בשונה מרכבים היברידיים המשלבים מנוע בנזין שעבר הסבה לחשמל, כאן מקבלים יחידת כוח 100% חשמלית שמניעה את הרכב בצורה יוצאת מן הכלל. בהשוואה לרכבי פנאי קומפקטיים של חברות פרימיום מתחרות כמו אאודי Q3 או BMW X1 הלקסוס UX 300e היא בעצם היחידה שמגיעה בגרסה 100% חשמלית. אבל זאת רק ההתחלה.
3 צפייה בגלריה
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
(יח"צ חו"ל)
עיצוב חוץ ופנים שמפגיש אמנות יפנית מסורתית עם סגנון עתידני
עם הנראות החיצונית של לקסוס אי אפשר להתבלבל, וגם ה-UX 300e בהחלט מסובבת ראשים.
יש לה לוק צעיר ואופנתי, קווים מחודדים שזורמים לכל אורך הרכב. גריל גדול ודומיננטי בסגנון שעון חול, מהסוג שהפך לפופולרי בשנים האחרונות. בתי הנורה הקדמיים מקבלים עיצוב מתוחכם, בעוד הפנסים האחוריים מחוברים ביניהם בפס לד. החלונות עטופים בציפויי ניקל מבריקים, ומעל הגלגלים קשתות פלסטיק שמעניקות תחושת שטח פראית.
העיצוב עולה עוד רמה כשנכנסים פנימה לתוך הרכב. כמותג פרימיום, לקסוס כידוע לא חוסכים בסביבת הנהג, והפעם השקיעו בעיצוב נקי ומוקפד, בשילוב צבעים מתוחכם ובתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. העיצוב נוצר בהשראתם של אמני טאקומי יפניים מסורתיים, וניתן לראותו בתפירה היפנית העדינה לאורך המושבים האיכותיים ועל הדשבורד בעל הציפוי המוברש והנעים למגע.
כשזה מגיע לאבזור ה-UX 300e לא תחסוך מכם אף פינוק
כשמתיישבים במושבי ה-UX 300e מרגישים באחיזה הנוחה שלהם בגוף. כפות הידיים מונחות על הגה עבה ומצופה עור מהודר שמעניק תחושה מלטפת. לקסוס השקיעו חשיבה אדריכלית מתוחכמת כך שהמנוע לא יפריע לשדה הראיה ושדה הראייה מהשמשה הקדמית מופיע כמקשה אחת אין סופית. בתא הנהג בולטת לעין קונסולה מרכזית יפה עם מערכת מולטימדיה ומסך 7" שמחוברת ל-6 רמקולים תוצרת פנסוניק. מערכת המולטימדיה מאפשרת צימוד לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ונשלטת באמצעות משטח טאצ' בדומה למחשב נייד.
UX 300e מגיעה עם כל מה שחלמתם והרבה מעבר – תפעול חשמלי למושבים, משענת יד עם פתיחה דו כיוונית, פונקציית "כניסה קלה" שמרימה את ההגה, שטיפת פנסים קדמיים, לוח שעונים דיגיטלי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור למושב האחורי, פתחי USB לטעינה במושבים האחוריים. הגרסה המאובזרת יותר מגיעה גם עם כניסה והנעה ללא מפתח, גג שמש חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים וחימום למושבים הקדמיים והאחוריים, הגה מתכוונן חשמלית עם מערכת חימום מפנקת, ומשטח טעינה אלחוטית לסמארטפון. חווית אבזור ברמה שכזאת מקבלים אך ורק ברכבי פרימיום.
3 צפייה בגלריה
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
(יח"צ חו"ל)
נסיעה שקטה ותמרון עירוני נהדר עם אמצעי בטיחות מתקדמים
ל-UX 300e מנוע שמפיק הספק נאה של 204 כ"ס, מומנט מירבי של 30.6 קג"מ, מהירות מירבית 160 קמ"ש והאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות בלבד. ספיגת השיבושים מוצלחת ומספקת נסיעה יחסית חלקה גם בדרך רצופת מהמורות. לקסוס השכילו למקם את הסוללות הנטענות בתחתית המרכב, תכנון שמספק מרכב כובד נמוך ואחיזת כביש נהדרת בזמן פניות עם זווית גלגול מינימלית. העדר גיר וציריות מאפשרים קוטר סיבוב קצר שמהווה יתרון כשמתמרנים ברחובות עירוניים צרים. בשורה תחתונה הרכב הזה פשוט נולד לנסיעה בעיר, הזריזות והתאוצה שלו מפתיעים לטובה ואם אתם חובבי יציאות מהירות ברמזור, השתחלות לחניות ועקיפות זריזות, בהחלט לא תתאכזבו.
בנסיעה ב- UX 300eהדבר הכי מורגש הוא: השקט. זאת בזכות מנוע 100% חשמלי רב עוצמה שגם אם לוחצים על דוושת המאיץ עד הסוף בקושי שומעים אותו, ויחד עם בידוד רעשים מצוין נהנים מתחושת שלווה ורוגע לאורך כל זמן הנהיגה. ולא רק שקט נסיעתי אלא גם שקט נפשי - מפרט בטיחות אופטימלי כולל שמונה כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו־גלגלי (גם בנסיעה לאחור), התראת שמירת מרחק, התראת סטייה מנתיב עם תיקון הגה אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים בלוח שעונים. במבחני ריסוק הציון 5 כוכבים ונחשב לאחד הרכבים היותר בטוחים על הכביש.
שקע נוסף לטעינה מהירה ואפליקציה תומכת לסמארטפון כבר אמרנו?
ב- UX 300eיש שני שקעי טעינה. למה שניים? השקע הראשון מיועד לטעינת DC מהירה שתאפשר לכם בתוך 50 דקות בלבד להטעין כ-80% מהסוללה, וברבע שעה בלבד להטעין מ-70% ל-90%. שקע הטעינה בצדו השני של הרכב מיועד לעמדת טעינה AC ביתית המאפשרת בתוך 8 שעות להגיע לרמת סוללה מלאה (בהתאם לתשתית החשמל). על סוללה מלאה טווח הנסיעה המוצהר של הרכב מגיע ל-315 ק"מ. כאן גם חשוב לציין את האחריות המורחבת שמציעים לקסוס באופן בלעדי ללקוחותיהם, או כפי שמסביר עמית הראל, מנהל המכירות והמוצר של לקסוס בישראל "אנחנו בלקסוס משווקים רכבים מונעי חשמל וסוללות כבר מעל ל 15 שנים, אחד הדברים החשובים הוא שקט נפשי ולכן אנחנו מציעים הארכת אחריות ייחודית עד 1,000,000 ק"מ או 10 שנים לכל לקוחות הרכב."
3 צפייה בגלריה
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
UX 300e: המכונית החשמלית הראשונה של לקסוס
(יח"צ חו"ל)
השלמת חווית הנהיגה מגיעה באפליקציה ייעודית מבית לקסוס שנקראת LEXUS LINK, דרכה אפשר לבצע ים של פעולות מרחוק באמצעות הטלפון הנייד – לבדוק את רמת הטעינה של הרכב ואת זמן הסיום לטעינה, להגדיר טיימר לשליטה בזמני הטעינה, לשלוט מרחוק על פונקציית מיזוג האוויר ברכב כמו למשל לקרר מראש את תא הנוסעים ביום חם במיוחד, להפשיר אדים מהשמשה להכנה לנסיעה ביום קר, ובנוסף באפליקציה מופיעות עמדות טעינה מהירה הממוקמות במרכזי קניות, תחנות דלק ומרכזי ערים.
אך הדובדבן שבקצפת, מעבר לטכנולוגיה, לביצועים ולעיצוב הרכב, הוא חוויית הפרימיום האקסקלוסיבית שלקסוס מעניקים, וכמקובל באירוח יפני הלקוח תמיד במרכז. מסירת הרכב כוללת טקס שלם, עם אירוח מפנק בלאונג' שמגיש כיבוד, שתיה קלה וקפה. מעבר לכך נהנים גם משירות קונסיירג' בלעדי שנותן 3 שנים כולל הכל – מטיפול בתקלות ועד הזמנת מסעדות בחו"ל וכמובן מתנות ופינוקים שרק לקוחות לקסוס נהנים מהם.
בשורה התחתונה לקסוס מספקים לנו עם ה- UX 300eרכב פרימיום 100% חשמלי, איכותי ומדויק, בעל ביצועים מעולים ועלויות אחזקה נמוכות, חבילת אבזור יוצאת דופן וחוויית לקוח ברמה הכי גבוהה שיש, כאשר ניתן לבחור בין שלוש רמות גימור לקצ'רי, פרימיום ו-TAKUMI במחיר נגיש לצרכן שמתחיל ב-227,900 ₪.