סגור
רפי סער: "כפר סבא רואה בהתחדשות העירונית ערך עליון"
"תקווה למשפחות הוותיקות": מוטי ששון ועו"ד יוסי אומיד על מהפכת ההתחדשות בחולון
עוד בזירת הנדל"ן

יורו אפ מחדשת את רמת גן: "שנזכה לראות גם את הנינים גדלים כאן"

בבירת התמ"א של ישראל נמשכת תנופת העשייה, עם הריסת הבניין הישן ברחוב ארנון 3. אור שקד, המנכ"ל והבעלים של חברת יורו אפ: "התחדשות עירונית היא פרויקט רגשי. אנחנו כאן בשביל הדיירים לכל אורך הדרך עד קבלת המפתח"

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
דו"ח הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית המסכם את הנעשה בתחום במהלך 2020, מציב את רמת גן כעיר המובילה בישראל בכל הנוגע למתן היתרי בנייה מתוקף תמ"א 38 ביחס לגודל האוכלוסייה. בשטח עצמו מתיחת הפנים שעוברת העיר הוותיקה מורגשת היטב, כשאל שלל הפרויקטים הצטרף לאחרונה מיזם מסקרן במיוחד בשכונת נווה יהושע המתחדשת. מדובר בהריסת מבנה הרכבת ברחוב ארנון 3 שהוקם בשנות ה-50 של המאה הקודמת, באירוע חגיגי בהשתתפות הדיירים.
את מקום המבנה הישן על 16 דירותיו, יתפסו שני מבנים חדישים ומודרניים הכוללים 58 דירות בסך הכל, כשעל תכנון הפרויקט המורכב מופקדים האדריכלים יואש ינקוביץ ומרק טופילסקי ממשרד My Architects. לצד שדרוג איכות המגורים, ייהנו הדיירים מהיתרונות הנוגעים למיקומו האופטימלי של הפרויקט - עם קרבה למוסדות חינוך ורפואה, ובהם אוניברסיטת בר אילן, המכללה האקדמית רמת גן ובית החולים שיבא תל השומר. אטרקציות בולטות דוגמת הפארק הלאומי והספארי נמצאות גם הן במרחק קצר. בנוסף, הסמיכות למחלף אלוף שדה, לשורה ארוכה של תחנות אוטובוס עירוניות ובינעירוניות כמו גם לרכבת הקלה שתתחיל לפעול באזור בשנים הקרובות, מייצרת מענה הולם הן לבעלי הרכבים והן למסתייעים בתחבורה הציבורית.
מי שמובילה את פרויקט ארנון BOUTIQUE היא חברת יורו אפ (EUROUP), מהשמות הבולטים בתחום ההתחדשות העירונית ברמת גן – ומי שמקדמת בשכונותיה מגוון פרויקטים בפינוי-בינוי ובתמ"א 38, הכוללים מאות דירות. "התחדשות עירונית היא פרויקט רגשי, ולכן חשוב שהדיירים יהיו מחוברים ליזם שלהם", מציין אור שקד, המנכ"ל והבעלים של החברה. "אנחנו מקפידים שתמיד תהיה אוזן קשבת ומלווים את הדיירים לכל אורך הדרך עד קבלת המפתח".
מי שהתרגשו במיוחד מהריסת המבנה הם כמובן הדיירים, שתיעדו את האירוע במצלמות הטלפון הסלולרי. "ברוך השם נקבל דירה חדשה והכל יהיה טוב", אומרת מרי עקיבא, מהדיירות הוותיקות בבניין. "שנזכה לראות גם את הנינים שלנו גדלים כאן".


עוד בזירת הנדל"ן
המומלצות שלנו
מומלצות וידאו