סגור
כדאי להכיר

מקוריות, אפיון ובידול: הכירו את שלי דפנה זוהר

כיום זה כבר ממש לא סוד שעל מנת להצליח, כל בית עסק זקוק לנוכחות דיגיטלית חזקה, הכוללת בין היתר יצירת תכנים איכותיים לאתר האינטרנט ולעמודי הרשתות החברתיות של העסק. שלי דפנה זוהר, יוצרת תוכן מקצועית ומנוסה, מציעה את השירותים האלה בדיוק עבור לקוחותיה

בעשורים האחרונים העולם שלנו עובר לא מעט תהפוכות, שאחת הבולטות שבהן היא האופן שבו עסקים מתקשרים ומשווקים את השירותים שלהם ללקוחות פוטנציאליים. בעולם בו רוב הדברים מתנהלים באופן מקוון ודיגיטלי, יצירת תכנים מקצועיים, כאלה שיכולים למשוך לבית העסק לקוחות ולמצב אותו כאיכותי ומתקדם - הם עניין שאף עסק לא יכול להתפשר עליו, וכאן בדיוק נכנסת לתמונה שלי דפנה זוהר.
16 שנות ניסיון
"מאז שאני זוכרת את עצמי, הלחם והחמאה שלי היו הדף והעט", מספרת זוהר, 48. על אף שמגיל צעיר עסקה בכתיבה וביצירת תכנים, רק בגיל 32, לאחר שהסירה מעצמה לא מעט מחסומים, התחילה ליצור תכנים עבור לקוחות באופן מקצועי. "עד גיל 32 הייתי הבנאדם הכי סגור שיש. בגיל 32 בחרתי לדבר, ומאותו רגע ואילך התחלתי לכתוב עבור אתרים שונים ומובילים".
3 צפייה בגלריה
דפנה זוהר - " נוכחות דיגיטלית היא חובה"
דפנה זוהר - " נוכחות דיגיטלית היא חובה"
דפנה זוהר - " נוכחות דיגיטלית היא חובה"
(יח"צ)
את עבודתה ככותבת, התחילה זוהר באתרי וואלה ונענע 10. לאחר מכן עסקה בכתיבה גם עבור מגזינים מקומיים, עד שהחליטה לצאת לדרך עצמאית בתחום והקימה את המותג שלה - Sample Mind. כיום, היא מתמקדת בעיקר ביצירת תכנים בנושאי לייפסטייל, יופי ואופנה, הן לצרכי קידום והן לצרכים שיווקיים.
"כילדה נהגתי לטייל עם אמא שלי במחוזות האופנה - בין בחירת עתיקות ביפו, דרך ההיפי-שיק בדיזינגוף ועד לאכילת קינוחים בכיכר המדינה. ככה ספגתי תרבויות ופיתחתי את המיומנות שבי לזיהוי איכות", היא מספרת. "אני פריקית של טיפוח, מוזיקה ואופנה כביטוי מידי, וזו הסיבה שהגעתי לתחום הספציפי הזה".
"אם לא הייתי כותבת, בטוח שהייתי רוקדת ברחבי העולם"
המשיכה של זוהר לתחום האסתטיקה והאמנות, היא ככל הנראה זו שהופכת אותה למוצלחת במיוחד בעבודתה. "אם לא הייתי כותבת, בטוח שהייתי רוקדת ברחבי העולם", היא מעידה. "הבחירה שלי הובילה אותי לרתום את כל האש שבי. אני מאוד מאמינה בביטוי Walk the talk - ככה אני יכולה לבטא את הייחודיות של המוצרים או הטיפולים האסתטיים שאני כותבת עליהם".
3 צפייה בגלריה
דפנה זוהר - יוצרת תוכן
דפנה זוהר - יוצרת תוכן
דפנה זוהר - יוצרת תוכן
(יח"צ)
בין היתר, מקפידה זוהר להבין לעומק את צרכי הלקוחות שלה והמוצרים שלהם, לאפיין אותם וליצור עבורם בידול, אשר ימצב אותם כמקוריים ואיכותיים יותר בהשוואה למתחרים. "אני יודעת לזהות את הצורך של כל עסק ולהעביר אותו לקוראים במעין טוויסט ייחודי, שמיתרגם בסופו של דבר להצלחה", היא מסבירה. "אני בעצם לוקחת את הבסיס של העסק או המוצר, את הרעיון, ומולידה ממנו רעיון חדש. עושה מעין 'אתחול' לעסק ומתאימה אותו לעידן הנוכחי ולמה שרלוונטי באותו רגע נתון, במטרה למשוך אליו כמה שיותר לקוחות ולמתג אותו כמתקדם וייחודי יותר".
אינספור המלצות
כשמדברים עם לקוחותיה של זוהר, ניכר כי הם חשים לא מעט הערכה כלפיה וכלפי העבודה שלה. כך, למשל, מספר עופר שחטר, מנכ"ל פרו-מול שנעזר בשירותיה של זוהר על בסיס קבוע: "מדובר ביוצרת תוכן מבריקה. היא בעלת יכולת זיהוי גבוהה לבידול מהמתחרים, ויש לה יכולת ליצירת שיח ערכי עם קהל היעד. התוכן שהיא כותבת מותיר טעם לעוד".
"שלי זוהר עושה את עבודתה באיכות מעל המצופה", מעיד יורי קומר, מנהל הקליניקה 'נרקיסה'. "איך אני אסביר את זה? לפעמים רק לאחר שאתה כבר קורא את מה שהיא כתבה, אתה מבין שזה מה שישב לך בראש באמת".
3 צפייה בגלריה
דפנה זוהר - תיקח את העסק לרמה אחרת
דפנה זוהר - תיקח את העסק לרמה אחרת
דפנה זוהר - תיקח את העסק לרמה אחרת
(יח"צ)
"אני רוצה להפוך להיות מותג משלי"
בימים אלה, מספקת זוהר שירותים לכל סוגי העסקים - מהקטנים ועד הגדולים ביותר - בדמות של יצירת תכנים כתובים וסרטוני טיק-טוק, כמו גם תפעול רשתות חברתיות ויצירת סרטונים (Video creation) למגוון של פלטפורמות וצרכים. בנוסף, על מנת לשמש כ"וואן סטופ שופ" ולהעניק ללקוחותיה את כל שירותי הדיגיטל במקום אחד, עובדת זוהר גם עם קבלנים חיצוניים לצורך מתן שירותי עיצוב גרפי, בניית אתרים וקידום אורגני.
ומה בעתיד? "אם אני מסתכלת 10 שנים קדימה - אני רוצה להפוך להיות מותג משלי, מעין 'כוריאוגרפית של רעיונות'", היא מעידה בעיניים נוצצות. "אני רוצה לספק שירותי תוכן וקידום לעסקים הגדולים ביותר, כי אני מאמינה שבזכות הידע שצברתי והייחודיות שאני מביאה איתי, אני יכולה לגרום לכל עסק לנסוק לגבהים חדשים".

Sample Mind - שלי דפנה זוהר
טלפון: 053-7198616