סגור
איירפורט סיטי
איירפורט סיטי (צילום: עמית שעל)

מנכ"ל איירפורט סיטי יאיר פינס התפטר - לאחר ארבעה חודשים בלבד בתפקיד

החברה לא סיפקה פרטים על סיבת ההתפטרות המפתיעה; פינס כיהן בשורה של תפקידים בכירים במערכת הציבורית ושימש כמנכ"ל משרד ראש הממשלה תחת נפתלי בנט

איירפורט סיטי הודיעה היום כי מנכ"ל החברה, יאיר פינס, עוזב במפתיע את תפקידו לאחר כהונה קצרה של ארבעה חודשים בלבד. פינס, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, נכנס לתפקיד באיירפורט רק בחודש יולי האחרון, וכעת פורסם כי יעזוב את תפקידו בחודש ינואר הקרוב.
פינס שימש בעבר בתפקידים בכירים במערכת הציבורית, כולל ראש אגף התקציבים וסגן הממונה על השכר והסכמי העבודה. בתפקידו האחרון לפני המינוי באיירפורט סיטי כיהן פינס כראש אגף בכיר לבקרה תקציבית במשרד. החברה לא סיפקה פרטים על סיבת ההתפטרות המוקדמת כל כך.
פינס שימש מנכ"ל משרד רה"מ בתקופת כהונתו של נפתלי בנט, ופרש מהמגזר הציבורי לפני כשנה עם מינויו של יאיר לפיד לראש ממשלה. התפקיד באייירפורט היה הראשון במגזר הפרטי, אך הוא בעל ניסיון עשיר בנדל"ן וניהול במגזר הציבורי.
הוא שימש מנכ"ל משרד השיכון הבינוי, לפני כן סגן מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, תפקיד אליו מונה לאחר שכיהן כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר. הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות, תואר שני במשפטים.
איירפורט סיטי היא בעלת פארק העסקים הסמוך לנמל התעופה בן גוריון הנושא את שם החברה, וכן בעלת חברת נצבא אותה היא רכשה ב-2006 מאגד ולה 13 תחנות מרכזיות בכמה ערים ופעילות בתחום הנדל"ן למשרדים ולמגורים. בין היתר, נצבא היא בעלת התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, וכן שותפה במתחם כיכר אתרים שבו מקודמת כיום תוכנית להריסת הכיכר ובניית 3 מגדלים.