$
בארץ

"בנט העביר תקציבי פרסום לאיש סודו"

משה קלוגהפט, שמשמש יועץ אסטרטגי של שר החינוך ומקורב אליו מאוד, הוא זה שנבחר להוביל את תוכנית הדגל של המשרד בנושא לימודי המתמטיקה בתקציב של כמיליון שקל. הליך הבחירה נעשה לפי הכללים, אך לכאורה קיים ניגוד עניינים

ynet 23:2801.09.15
יועץ התקשורת משה קלוגהפט, היועץ האסטרטגי של שר החינוך נפתלי בנט ואיש סודו, קיבל את תקציב הקמפיין, בסך כמיליון שקלים, של תוכנית הדגל של משרד החינוך לחיזוק לימודי המתמטיקה. כך חשף הערב (יום ג') ערוץ 10.

 

קלוגהפט הוא אחד האנשים הקרובים ביותר לבנט, גם ברמה האישית וגם ברמה הפוליטית. הוא מלווה אותו עוד מהיותו מנכ"ל מועצת יש"ע, הריץ אותו לראשות הבית היהודי ועשה את שני הקמפיינים האחרונים לבית היהודי, וגם היום ממשיך ללוות את בנט בתשלום כיועץ אסטרטגי.

 

קלוגהפט נבחר באמצעות הליך שכלל את לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ). לפני כמה שבועות נערך דיון במשרד החינוך, בין המשתתפים היו בנט, דוברת המשרד, קלוגהפט ונציג של לפ"מ. בסיום הדיון נקבע שקלוגהפט מצא חן בעיני הלקוח, משרד החינוך. יודגש כי ההליך עצמו חוקי, אך שנוי במחלוקת.

 

משה קלוגהפט משה קלוגהפט

קלוגהפט מסר בתגובה: "אני שוקל לגבות שקל על כל תחקיר של ערוץ 10 בנוגע אליי ואז לא אצטרך לעבוד יותר בשום קמפיין".

 

ממשרד החינוך נמסר: "השר בנט עשה במאה ימים האחרונים בחינוך מהלכים שלא נעשו כאן ב-30 שנה. הקמפיין המוצלח ללימודי המתמטיקה הביא תוך יומיים למאות פניות של היי-טקיסטים להשתלבות בפרויקט, כמות שקודם לכן לא השגנו בשנה שלמה. משה קלוגהפט הוא אסטרטג ותיק ומעורך, ספק מורשה של לפ"מ, שדורג כמוביל בישראל בתחומו על ידי המגזין העולמי פורבס כבר לפני שבע שנים על פועלו. לפ"מ בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר להצלחת הקמפיין, והצלחת המהלך כבר מוכיחה את עצמה לטובת כל ילדי ישראל".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x