$
בארץ

בלעדי לכלכליסט

משרד הבטחון שילם כ-10 מיליון שקל לקמפיינים של פיקוד העורף עם אורי גלר

כך עולה מתשובת המשרד ל"כלכליסט", אך הוא לא פירט כמה כסף הועבר לגלר עצמו; במסגרת הקמפיין פנה פיקוד העורף לציבור והציע שגלר יאתר את מיקום המקלט שלהם בטלפתיה

שאול אמסטרדמסקי 14:2202.09.14

פיקוד העורף שילם באמצעות משרד הביטחון, סכום של כ-10 מיליון שקל בשנתיים האחרונות לקמפיינים תקשורתיים שביצע להעלאת המודעות הציבורית לנושא מוכנות העורף. כך עולה מתשובה של משרד הביטחון שניתנה ל״כלכליסט״

 

בעקבות פנייה שהגיש ״כלכליסט״ במסגרת חוק חופש המידע. את הבקשה הגיש "כלכליסט" לפני כארבעה חודשים, לאחר שמשרד הביטחון סירב לענות לשאילתא ישירה בעניין.

 

אורי גלר מתוך קמפיין פיקוד העורף אורי גלר מתוך קמפיין פיקוד העורף

 

את הקמפיין הזמינו פיקוד העורף ומשרד הביטחון ממשרד הפרסום מקאן אריקסון, בניגוד ליתר משרדי הממשלה שמקדמים קמפיינים דרך לשכת הפרסום הממשלתית. הואיל וההתקשרות נעשתה מול משרד הפרסום, משרד הביטחון לא השיב לשאלת ״כלכליסט״ כמה כסף שולם לגלר ישירות.

 

 

על פי התשובה של משרד הביטחון, עלות הקמפיין בשנת 2013 עמדה על 5.2 ובשנת 2014 על 4.3 מיליון שקל.

במסגרת הקמפיין פנה פיקוד העורף לציבור והציע להם שאורי גלר יאתר את מיקום המקלט שלהם באמצעות טלפתיה.

 

פירוט ההזמנה ב-2013 פירוט ההזמנה ב-2013

 

פירוט ההזמנה מ-2014 פירוט ההזמנה מ-2014

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x