$
בארץ

015 אינה עונה: לא ניתן להתקשר לחו"ל באמצעות החברה

החברה פיטרה 15% מעובדיה עקב העיכוב בכניסה לסלולר, ואף אינה מקיימת מגעים מול חברות הסלולר לחידוש הסכמי האירוח

גילעד נס 11:18 24.04.12

 

לקוחות המנסים לחייג לחו"ל באמצעות שירותיה של חברת 015 Hallo מדווחים מאמש על קשיים בקיום השיחות. עדיין לא ברור האם מדובר בתקלה או בניתוק תשתיות החברה מסיבות כלכליות, ונכון לעכשיו לא מספקת החברה הסבר כלשהו לנושא. בתוך כך פיטרה החברה 15 מבין 100 עובדיה, לטענתה עקב העיכוב בכניסה לשוק הסלולר.

 

החברה, שהחלה בינואר האחרון להציע שיחות בינלאומיות במחירים נמוכים במיוחד, הכריזה לפני כחודש על כניסתה הקרובה לתחום הסלולר, תוך היצע של חבילה בלתי מוגבלת ב-99 שקל. ואולם, כבר באותו היום התברר כי לחברה אין תשתית שבאמצעותה תוכל להציע שירות סלולרי, שכן בניגוד להצהרותיה היא אינה מחזיקה בהסכמי אירוח עם פלאפון ופרטנר.

 

למרות ההצהרה הראשונית על תחילת פעילות הסלולר של החברה בחודש אפריל, קיים ספק רב באשר לסיכוייה להיכנס לשוק כלל. נכון להיום, ולמרות טענות על שיחות לא פורמליות בינה לבין חברות הסלולר, לא מתקיימים מגעים כלשהם בין Hallo לפלאפון או לפרטנר באשר לחידוש הסכמי האירוח על רשתות חברות הסלולר.

 

כזכור, פלאפון הודיעה כי ההסכם שנחתם בינה לבין סלראן, אותה רכשה Hallo, בטל, ואילו פרטנר הצהירה כי מעולם לא נחתם מולה הסכם כלשהו. ב-Hallo העדיפו לנסות ולטפל במשבר באמצעות פניה לשר התקשורת, ובקשה כי יאכוף על פלאפון את ההסכם שנחתם בינה לסלראן. שר התקשורת טרם הכריע בנושא, אך מכל מקום סיכוייה של Hallo להשיק את שירותיה הולכים ומתמעטים.

x