$
בארץ

פרטנר במהלך מקדים רגולציה: תציע חבילות ללא התחייבות וקנסות

"אנחנו רוצים שהלקוח יבחר בנו, לא ישאר אצלנו כי הוא חייב", אומר סמנכ"ל השיווק של החברה, יעקב קדמי. החבילות יכללו דקות שיחה ללא הגבלה, ועליהן ניתן להוסיף שירותים אחרים

גילעד נס 16:0313.07.10

בפרטנר לא ממתינים להעברת הרפורמות בסלולר מצד הרגולציה, ומתכוונים לפנות אל הלקוח באמצעות חבילות שיציעו שירותי שיחות ונתונים ללא התחייבות, ללא קנסות יציאה ובחלק מהמקרים אף ללא הגבלה על כמות השימוש בהם.

 

החל מה-21 ביולי תציע החברה סדרה של תוכניות תקשורת תחת השם

Orange Free, שיכללו חבילות למנויי הטלפונים הסלולריים והקוויים שלה, ובהם אפשרות לשיחות ללא הגבלה בתוך רשת פרטנר. החבילות יוצעו ללא התחייבות, וניתן יהיה לעבור בין החבילות ולשנות את רכיביהן לפי רצון הלקוח.

 

בנוסף, פרטנר מצהירה כי היא מבטלת למעשה את קנסות היציאה ללקוחות בחבילות אלו, ולקוח שיעזוב את החבילה או החברה יחויב בעלות הציוד שנותרה לו במסגרת התחייבויותיו הקודמות.

 

בבסיסה של כל חבילה ללקוחות הסלולריים יעמוד תשלום חודשי בסך 150 שקלים, שיאפשר ללקוחות לשוחח עד 2,500 דקות עם טלפונים סלולריים וקוויים ברשת של פרטנר. בנוסף, התשלום כולל בתוכו גלישה בהיקף של 5 גיגה בפורטל התוכן של החברה בסלולר, 5 מגה לגלישה באתרים מחוץ לפורטל, שירות הניווט של החברה ושירות הפאנטון (בחירת נעימה שתושמע למתקשר ללקוח). על בסיס זה יכול הלקוח להוסיף חבילות המכילות בנק דקות לשיחות עם מנויי החברות הסלולריות והקוויות האחרות, ומשלוח SMS ו-MMS ליעדים אלו. את בנק הדקות שירכוש הלקוח ניתן גם לשתף עם מנויים אחרים בתוך אותו חשבון, כלומר בני משפחה או עובדים בעסק קטן.

 

למנוייה הקוויים של החברה תציע פרטנר חבילה בעלות של 68 שקלים לחודש, שתכלול אפשרות לשיחות בהיקף של עד 2,500 דקות למנוייה הסלולריים והקוויים של החברה, ואפשרות לרכוש חבילת דקות ליעדים מחוץ לרשת. חבילות ה-SMS וה-MMS יוצעו בגדלים שונים, החל מ-100 הודעות ועד חבילה המוגדרת כ"ללא הגבלה" אך למעשה מכילה 5,000 הודעות.

חבילות אלה אינן כוללות זיכוי עבור מכשירים, והחברה תציע ללקוחות המעוניינים לרכוש מכשיר את היצע המכשירים שלה בתנאי תשלום שונים. הלקוחות יוכלו גם להתחבר לתוכניות אלה באמצעות שימוש שנרכש באופן עצמאי או נרכש מרשת סלולרית אחרת.

 

המהלך ילווה בקמפיין שלטי חוצות, עיתונות וטלוויזיה שיחל ביום חמישי הקרוב, ויתעצם בעת ההכרזה על זמינות החבילות בעוד כשבוע וחצי.

 

סמנכ"ל השיווק של פרטנר, יעקב קדמי, מסביר כי החברה ביצעה בחודשים האחרונים בדיקות בקרב לקוחותיה, לגבי דפוסי השימוש שלהם ורמת שביעות הרצון משירותי התקשורת של החברה ותעריפיהם, ובשקלול הרכיבים נבנתה סדרת החבילות החדשה. "ברור לנו כי הלקוחות מעדיפים שירות שאינו מגביל אותם ואינו כופה עליהם התחייבות, ובמקביל גם מאפשר להם להעריך באופן ברור את ההוצאות שלהם", אומר קדמי. "כאשר החברות מציעות שירותים דומים, הבידול ביניהן צריך להיות ביחס ללקוחות, ואנחנו מאמינים שהשירות שאנחנו נותנים ללקוחות והאפשרות שלהם להרכיב את החבילה שמתאימה להם, ללא חשש מקנסות והתחייבות, תגרום לכך שהם יבחרו להישאר איתנו או להצטרף אלינו"

.

בתוך כך נודע כי החברה הפסיקה לשווק את חבילת ה-Triple Internet שעליה הכריזה בחודש פברואר האחרון. התוכנית איחדה לראשונה את שירותי האינטרנט הקוויים והסלולריים של החברה, והציעה גלישה באמצעות החיבור הקווי, כאשר פרטנר משמשת כספקית האינטרנט, וחבילות חיבור לאינטרנט סלולרי באמצעות מודם סלולרי ובטלפון החכמים. לדברי קדמי, ביטול החבילה נגזר מהעובדה שהלקוחות מצאו אותה מסובכת מדי להבנה, והחברה ממשיכה למכור את שירותי האינטרנט בשתי הפלטפורמות הללו בנפרד, וכתוספת לחבילות אחרות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x