$
רכב

הוט מציגה: כך תקבל הנחות של אלפי שקלים על סוזוקי

ל"כלכליסט" נודע שמועדון הלקוחות הוט עומד להציע מכוניות סוזוקי בהנחות שינועו בין 2,400 שקל לאלטו ועד 9,800 שקלים לגראנד ויטארה

תומר הדר 20:3528.02.10

מועדוני הצרכנות והלקוחות, "קבוצות הרכישה" המודרניות של ענף הרכב, מכרו בשנה שעברה אלפי מכוניות חדשות, וגם השנה, כך נדמה, צפויים לרכז בידיהם כוח קניה בלתי מבוטל.

 

מנתונים ראשונים שהגיעו לידי "כלכליסט" עולה שמועדון הלקוחות הוט עומד להציע בקרוב ללקוחותיו מכוניות סוזוקי בהנחות שינועו בין 2,400 שקלים לסוזוקי אלטו הזעירה ועד 9,800 שקלים לרכב הכביש שטח סוזוקי גראנד ויטארה. בנוסף יוצעו לרוכשים גם הסדרי תשלומים שבמסגרתם יוכלו לחלק 30 אלף שקלים לתשלומים.

 

ההנחה שתינתן לרוכשי האלטו צפויה להביא את מחירה ל-57 אלף שקלים בלבד, מה שיחזק את מעמדה כמכונית הזולה ביותר הנמכרת בישראל.

 

לצידן של האלטו והגראנד ויטארה יוצע גם רכב השטח ג'ימני במחיר של כ-112 אלף שקלים במקום 118 אלף שקלים ולצידו תוצע גם סוזוקי SX4 המשפחתית במחיר של 104 אלף שקלים במקום 112 אלף שקלים.

 

סוזוקי גראנד ויטארה. הנחה של 9,800 שקל לחברי מועדון הלקוחות סוזוקי גראנד ויטארה. הנחה של 9,800 שקל לחברי מועדון הלקוחות

 

ההצטרפות למועדוני הלקוחות השונים, יש לציין, אינה מלווה בקשיים מיותרים ולמעשה כרוכה לרוב רק בהוצאתו של כרטיס אשראי או הצטרפות שמית למועדון הלקוחות. עובדה זו מעלה ספקות לא קטנים לגבי המחירים המלאים שצריכים לשלם לקוחות רגילים שמגיעים אל אולם התצוגה ואינם מודעים לעובדה שחברות במועדוני הלקוחות היא עניין של מה בכך.

 

אך עם זאת, חלק ניכר מיבואני הרכב אשר משתתפים במבצעי מועדוני הלקוחות מאפשרים לרוכשים להיכלל במבצעים אלה למרות שאינם חברים במועדוני הלקוחות.

 

"תירוץ לתת הנחה"

 

אולם, יש גם יבואנים אשר מתרחקים ממועדוני הלקוחות: "ניחא אם היה מדובר באמת בכוח קניה אמיתי", מסר ל"כלכליסט" יבואן רכב שאינו נוהג להציע את מכוניותיו במסגרת מבצעי מועדוני הלקוחות. "מדובר בתירוץ לתת הנחה אשר ניתנת כביכול למועדון מצומצם, אך ניתנת בפועל לכולם. זוהי פגיעה בערכי מותג".

 

לדברי אותו יבואן: "לאחרונה החלו מועדוני הלקוחות לאיים שיפנו ליבואנים מקבילים, כדי להפעיל לחץ על היבואנים הוותיקים. הבעיה היא שאין להם מושג כיצד עושים זאת, עדיין אין בישראל גופים שעוסקים בתחום באופן מוסדר, ובפועל, חוץ משחרור הצהרות חסרות כיסוי אף אחד מהם לא מסוגל לחבור לגופים העוסקים בנושא. הם גם לא יכולים לפנות לחברות הליסינג שמדברות על יבוא מכוניות בעצמן מכיוון שחבירה למועדוני צרכנות מביאה לירידה של ערך המכוניות במחירון המשומשות, מה שיפגע בערכי הגרט של הציים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x