$
בארץ

נתניהו יכנס היום את פורום השולחן העגול

בפורום חברים משרד האוצר, ההסתדרות והמעסיקים. לישיבה הראשונה זומנו גם אהוד ברק ויובל שטייניץ

שאול אמסטרדמסקי 13:12 06.04.09

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע כי יכנס היום (ב') לראשונה את פורום השולחן העגול, על הקמתו הוחלט במסגרת ההסכמים הקואליציוניים עם מפלגת העבודה. הפורום יתכנס בכנסת אחר הצהריים.

 

בפורום חברים משרד האוצר, ההסתדרות והמעסיקים. לישיבה הראשונה זומן גם יו"ר מפלגת העבודה, שר הביטחון אהוד ברק, וכן שר האוצר, יובל שטייניץ, יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, וכן נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש.

 

פורום השולחן העגול הוא  אחד ההישגים של עיני ושל ברוש, אשר ביקשו להקימו זה כשנה,  לאחר ששר האוצר היוצא רוני בר־און התנגד לו נחרצות.

 

 

x