$
אפליקציות

מפסיקים ללחוץ 1 לשירות לקוחות: האפליקציה לניווט במוקדי החברות

עם אפליקציה לאנדרואיד, לבלקברי ובקרוב גם לאייפון, Zappix החינמית והישראלית הופכת את מבוך השירות המייגע לתפריט ויזואלי פשוט ומהיר

שי ענבל 10:3327.06.11

אין כמו מערכת ניתוב שיחות מייגעת של חברת סלולר, ביטוח או בנק, כזו שבה אתם מתבקשים להקיש 1 לעברית ואחר כך 5 לתמיכה טכנית, כדי להוציא לכם את הרוח מהמפרשים ולשקול פשוט לוותר על השיחה.

 

במקום להאזין לתפריט הבלתי נגמר, האפליקציה של Zappix הישראלית מציגה את כל השלוחות כתפריט גרפי על המסך. כך, אם ברצונכם לחייג לחברה מסוימת, פשוט בחרו אותה באפליקציה ואז נווטו באמצעות הכפתורים. לחיצה על חיוג תפעיל את החייגן ש"יקבל הוראות" מזאפיקס ויגיע לשלוחה המבוקשת שבחרתם מבלי שתצטרכו לעשות דבר - תהליך שאורך חצי דקה לכל היותר.

 

האפליקציה גם יודעת לזכור מספרים של מוקדי שירות שונים, כמו קופות חולים וחברות ביטוח, ומעלה אוטומטית את התפריט המתאים כשתחייגו למוקדים, מה שחוסך אפילו את הכניסה ל-Zappix.

 

מהתנסות באפליקציה, שהושקה השבוע וניתנת להורדה בחינם לאנדרואיד ולבלקברי ב-zappix.com, ניתן לומר כי מדובר באמת בפתרון ייחודי שמבוצע כהלכה. בשבועות הקרובים תצא גם גרסה לאייפון, לאחר שתאושר על ידי אפל, ובחברה מצהירים כי כל האפליקציות ניתנות להורדה בחינם ויישארו כך.

 

 

"לחכת לחברות? האפליקציה היתה יוצאת עוד 3 שנים"

 

זאפיקס, שהוקמה באפריל 2010, מעסיקה כ-12 עובדים ויושבת ברחובות. כיום היא נמצאת בסבב גיוס ראשון, לאחר שגייסה השקעה ראשונית (סיד) ממשקיעים פרטיים. האפליקציה תומכת כרגע בכ-50 חברות בישראל, ובחודשים הקרובים היא תגיע גם לארה"ב. בימים אלה פועלת החברה להשגת שיתופי פעולה עם יצרניות סלולר ועם חברות שונות, על מנת להפוך את האפליקציה לאפקטיבית יותר.

Zappix. "יודעים למפות חברות חדשות במהירות" Zappix. "יודעים למפות חברות חדשות במהירות"

 

איך זה עובד? סעדיה עוזרי, מייסד ומנכ"ל הסטארט-אפ זאפיקס, מסביר: "הטכנולוגיה שפיתחנו יודעת לסרוק מערכות ניתוב שיחות ולמפות אותן. כך אנו גם מעדכנים שינויים במוקדים של חברות באופן יומיומי, ואם צריך להוסיף חברה חדשה אנחנו יודעים למפות את המוקד שלה במהירות מאוד גבוהה".

 

עוזרי מסביר כי אין צורך בשיתוף פעולה עם החברות השונות: "אם היינו מחכים להן זה היה יוצא עוד 3 שנים", אבל אומר כי בשלב הבא יש כוונה לעבוד איתן. "אם היום אני עושה את כל המיפוי בעצמי, בעתיד אוכל לבצע תיאום עם החברות ולהציג את הכל בצורה טובה יותר".

 

"הפוטנציאל לעסקים הוא גדול מאוד: כל עסק שיהיה לי התפריט הוויזואלי שלו יכול לשפר את חוויית השירות, מבלי להעסיק יותר מדי מוקדנים ומבלי לבזבז כסף על צרכנים שלא מגיעים למוקד הנכון - בארה"ב מדובר במיליוני דולרים בשנה".

 

"שיתוף פעולה יכול להיות אפליקציה מותקנת מראש לסמארטפונים. כבר היום אנחנו במגעים עם יצרנית אנדרואיד בנוגע להכנסת היישום לארה"ב וישראל, כך שברגע שתחייג למוקד של חברה, גם אם תעשה זאת בלי להיכנס לאפליקציה ובלי להוריד אותה, היא תקפוץ אוטומטית אם החברה נמצאת במאגר ותציג את התפריט הוויזואלי, כמו היום למי שהתקין את זאפיקס".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x