סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי סילק סקיוריטי
מייסדי סילק סקיוריטי. החברה גייסה 12.5 מיליון דולר (צילום: לימור אדרי)

נחשף בכלכליסט
ארמיס השלימה את רכישת סילק סקיוריטי ב-150 מיליון דולר

סילק פיתחה פלטפורמה שמאפשרת למנהלי אבטחה לזהות ולתעדף חולשות, ובהתאם לתקן אותן. חברת הסייבר ארמיס תטמיע את הפתרון בפלטפורמה שלה. סילק, שהוקמה ב-2022, העסיקה כ-30 עובדים הצפויים להשתלב בארמיס

חברת הסייבר הישראלית ארמיס סקיוריטי (Armis Security) מודיעה על רכישת סילק סקיוריטי הישראלית (Silk Security) בסכום של 150 מיליון דולר. הפרסום הראשון של הידיעה היה בכלכליסט בינואר האחרון.
סילק פיתחה פלטפורמה אשר מאפשרת למנהלי אבטחה לזהות ולתעדף חולשות, ובהתאם להביא לתיקון שלהן. ארמיס תטמיע את הפתרון של סילק בתוך הפלטפורמה שלה, וכך תאפשר ללקוחותיה לקבל הבנה הוליסטית של סיכוני האבטחה בארגון, לבצע אוטומציה של סדרי עדיפויות על פני כלל משטח ההתקפה, ולתקן ביעילות חולשות שנמצאו. סילק העסיקה כ-30 עובדים אשר צפויים להשתלב בארמיס.
סילק הוקמה ב-2022 על ידי יואב נתנאל (מנכ"ל), אור פריאל (CPO) ובר כץ (CTO). החברה גייסה 12.5 מיליון דולר, ועם המשקיעים בחברה נמנים אינסייט פרטנרס, Crowdstrike Falcon Fund ו-Hetz Ventures. בעקבות הרכישה, הפלטפורמה של ארמיס תציע מענה הוליסטי ללקוחות ותכסה את כל סוגי המידע והנתונים. ארמיס הוקמה ב-2015 על ידי יבגני דיברוב (מנכ״ל) ונדיר יזרעאל (CTO). ארמיס מוערכת כיום בשווי של 3.4 מיליארד דולר ועם משקיעיה נמנות הקרנות אינסייט פרטנרס, CapitalG (קרן הצמיחה של אלפאבית), ברוקפילד, One Equity Partners ו-Georgian Partners.
יבגני דיברוב, מנכ"ל ומייסד-שותף של ארמיס: "ארגונים ברחבי העולם זקוקים לפלטפורמות שנותנות מענה הוליסטי - כאשר טכנולוגיות מסורתיות ופתרונות נקודתיים כבר אינם מותאמים יותר לאופי המשתנה של איומי הסייבר. כדי להבטיח שמשטח ההתקפה כולו מוגן ומנוהל בזמן-אמת, ארגונים מעוניינים בפתרונות מקיפים שממפים סיכונים וגם מפחיתים אותם, באמצעות היכולת לתעדף ולתקן את פרצות האבטחה הקריטיות ביותר - בכל זמן נתון ובכל סביבה".