סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי קורו מימין- דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק ודורון מילכטייך
מייסדי קורו: דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק ודורון מילכטייך (Br productions studio)

חברת הסייבר הישראלית Coro גייסה 100 מיליון דולר

הגיוס מביא את סך גיוסי החברה בשנתיים האחרונות ל-255 מיליון דולר. החברה, שמפתחת פלטפורמה לרכישת טכנולוגיה להתמודדות עם תוכנות זדוניות, כופר, פישינג, דליפת נתונים, מתקפות בוטים, ועוד לארגונים קטנים-בינוניים, צפויה להשתמש בסכום להתרחבות גיאוגרפית, רכישות אסטרטגיות ופיתוח הפלטפורמה

חברת הסייבר הישראלית Coro גייסה 100 מיליון דולר בסבב D בהובלת One Peak, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים של החברה ביניהם Energy Impact Partners ו-Balderton Capital. קרן הון הסיכון JVP היא המשקיעה הגדולה של החברה שלא השתתפה בסבב האחרון כדי לאפשר השקעה משמעותית לקרן החדשה.
סבב הגיוס הנוכחי מביא את סך הכספים שגויסו בשנתיים האחרונות ל-255 מיליון דולר. ההשקעה החדשה תחזק את מעמד החברה ותאפשר לה להמשיך ולהעצים עסקים קטנים ובינוניים באמצעות אבטחת סייבר ברמה ארגונית הנגישה לכל. מקורו נמסר ששווי החברה עלה בגיוס האחרון - שכולו נכנס לקופת החברה.
החברה מעסיקה 350 עובדים, ותגדל על פי המנכ"ל גיא מושקוביץ ב-150 נוספים בשנה הקרובה. היא פונה לשוק החברות שמעסיקות בין 50 ל-1500 עובדים.
הגיוס החדש ישמש את החברה עבור הרחבת פעילות המו"פ ומוצריה הקיימים. החברה מפתחת פלטפורמת סייבר לשוק העסקים הקטנים והבינוניים. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים שאינם יכולים לרכוש טכנולוגיה כמו של ארגונים גדולים לקבל יכולות דומות שמאפשרות להן להתמודד עם תוכנות זדוניות, תוכנות כופר, פישינג, דליפת נתונים, איומי רשת, יישומי ענן ומתקפות בוטים.
בשיחה עם כלכליסט אומר,גיא מושקוביץ, מנכ"ל קורו, "גייסנו 100 מיליון דולר נוספים, כולם לתוך החברה, כאשר החלק הארי של הגיוס מגיע מקרן ההשקעות One Peak, קרן מאוד חזקה ודומיננטית, ולאור ההתרחבות שלנו באירופה, מדובר בחיזוק מאוד משמעותי למשקיעים בקורו. Energy Impact Partners ו-Balderton Capital השקיעו סכומים נוספים בהמשך להשקעתם הקודמת בחברה. אנו בונים את החברה להיות גדולה, בינלאומית בשוק בו אנו פועלים. וכיום - יש לנו כחברה יתרון משמעותי בשוק, שבא לידי ביטוי בגידול מהיר ואינטנסיבי, ואימוץ הפלטפורמה של קורו בכל תעשיית העסקים הקטנים והבינוניים כפלטפורמה היחידה- והמשחק העיקרי הוא גידול מהיר ולהיות השחקן הדומיננטי בשוק".
"הכסף מאפשר לנו להמשיך את ההשקעות והגידול המהיר ומשרת אותנו ב-3 מישורים עיקריים: התרחבות גיאוגרפית – בשנה הבאה אנו פועלים במטרה לגדול באירופה במקביל לשוק האמריקאי, כאשר פתחנו שם מרכז משמעותי גם של פיתוח וגם של מכירות. המרכז נמצא בלונדון וגדל במהירות רבה במקביל, למרכז הפיתוח גדול מאוד אשר בתל אביב. בימים אלו אנו מתרחבים גם לקנדה, ספרד וגרמניה. רכישות אסטרטגיות: הגענו לשלב שאנחנו מרגישים בנוח עם התרחבות שהיא לא אורגנית, כלומר לקנות חברות שמרחיבות מאוד את הפלטפורמות שלנו ומאפשרות לנו להגדיל את סל השירותים שאנו מעניקים. כתזכורת – רכשנו חברת SASE אשר הוטמעה במוצר כחלק אינטגרלי, בצורה מאוד מוצלחת. השקעה מאוד גדולה בפלטפורמות שלנו – שוק העסקים הבינוניים והקטנים יוכרע במהלך השנתיים-שלוש הקרובות. אין היום ולו חברה אחת שנותנת מענה לעסקים קטנים ובינוניים בצורה שאנחנו נותנים אותה, ואנו נמשיך להגדיל את הפער ולהוביל את השוק", אומר גיא.
"כל חברה כיום מבינה שיש משהו קטן בתחום האבטחה - ולמרביתן יש מענה חלקי מאוד לכך, אך האם תוכנת אנטי וירוס בסיסית מספיקה? התשובה היא לא. בין זה לבין ההגנה הנדרשת יש פער ענק. תוקף הוא תוקף, ורוב התקיפות היום הם על עסקים בינוניים וקטנים. לחברות בסדר גודל בינוני יש בין 20-45 דולר בחודש להשקיע בהגנה. זהו סכום זעום שכמעט לא ניתן לרכוש איתו דבר בפלטפורמות שקיימות לטובת שוק העסקים הגדולים", מוסיף גיא "זוהי מערכת שלא תתאים לעסק ענק, אולם זהו הפתרון האופטימלי לצרכיהם של העסקים הקטנים והבינוניים אשר אליהם אנו פונים ובהם אנו השחקן המשמעותי".