קונים יותר: עלייה של 7.8% בפדיונות רשתות השיווק בנובמבר-ינואר
מדובר בעלייה גדולה משמעותית בהיקפי הפדיון לעומת שלושת החודשים שקדמו להם, שבהם נרשמה עלייה של 4.5% במכירות לפי נתוני הלמ"ס
13:08
21.02.10
הסימנים ליציאה מהמשבר ממשיכים להופיע, והפעם בדמות היקף הקניות ברשתות השיווק. לפי נתוני הלמ"ס, במהלך החודשים נובמבר 2009-ינואר 2010 נרשמה עלייה של 7.8% בפדיון כל רשתות השיווק, כאשר בפדיון רשתות המזון בלבד נרשמה במהלך החודשים המדווחים עלייה של 7.9% בפדיון.
לפי נתוני הלמ"ס, העלייה במכירות בחודשים נובמבר-ינואר גבוהה משמעותית מהעלייה בשלושת החודשים שקדמו להם (אוגוסט-אוקטובר), שהסתכמה ב-4.5%. בשנת 2009 כולה נרשם גידול של 4.2% בהיקף הפדיון של רשתות השיווק.
ראוי לציין כי בשנת 2009, בהשוואה לשנת 2008, נרשם גידול של 4.2% בהיקף הפדיון (במחירים קבועים), של רשתות השיווק, וגידול של 3.9% בפדיון של רשתות המזון.
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה היום את היקפי הגידול בפדיונות של הרשתות, לפי התמחות: 2.1% ברשתות הטקסטיל וההלבשה נרשמה ב-2009 עלייה של 2.1% בפדיון; עלייה של 7.3% נרשמה ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה.


