עלייה של 3.1% במכירות רשתות השיווק ב-2009
עם זאת, מדובר בירידה בקצב הגידול בהשוואה לעלייה במכירות ב-2008. ברבעון הרביעי של 2009 נרשם זינוק של 8% במכירות רשתות השיווק לעומת הרבעון השלישי
14:13
21.01.10
ירידה בקצב הגידול של מכירות רשתות השיווק בשנת 2009. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) בשנת 2009 גדל סך המכירות של רשתות השיווק במחירים קבועים ב-3.1% לעומת שנת 2008. עם זאת, העלייה ב-2008 בהשוואה ל-2007 היתה גבוה יותר ועמדה על 4.6%.
מנתוני הלמ"ס עולה עוד כי במכירות המזון ברשתות השיווק חל ב-2009 גידול של 2.8%, במחירים קבועים, לעומת שנת 2008. זאת בהמשך לעלייה של 2.3% בשנת 2008.
על פי נתוני הלמ"ס, ברבעון האחרון של 2009 נרשמה התאוששות גדולה במכירות רשתות השיווק שרשמו עלייה גדולה של 6.3%, לאחר עלייה מינורית יותר של 2.6% ברבעון השני של 2009. במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה במחירים קבועים של 8.0% בחישוב שנתי באוקטובר-דצמבר. זאת, בהמשך לעלייה של 0.4% ברבעון השלישי של 2009.


