סגור
ירון בן אלי מנכ"ל וואלה שופס
ירון בן אלי מנכ"ל וואלה שופס. עובר לחברה הממוזגת ( צילום: ירון בן אלי)

אחרי השלמת המיזוג בהייטקזון: ירון בן אלי מסיים את תפקידו כמנכ"ל וואלה שופס

ירון בן אלי היה אחראי על מיזוג וואלה שופס אל תוך חברת היי ביז, המפעילה את אתר הייטקזון. עם השלמת המהלך הוא מסיים את תפקידו וכרגע טרם ידוע על מחליף

ירון בן אלי מסיים את תפקידו כמנכ"ל וואלה שופס, עם השלמת המיזוג בהייטקזון. בן אלי היה אחראי על מיזוג וואלה שופס אל תוך חברת היי ביז בע"מ המפעילה את אתר הייטקזון.
בן אלי מתמחה בעולמות השילוח הבינלאומי, הסחר והאיקומרס, ובעבר ניהל את רשת חנויות דינמיקה לפני שנמכרה לסלקום, ושימש כמנכ"ל קבוצות יושופס שמתמחה ביבוא אישי מחו"ל.
וואלה שופס הוא אתר האי קומרס הוותיק בארץ, שהיה עד סוף 2023 בבעלות קבוצת לבנת אך יצר לה הפסדים של מיליוני שנים מדי שנה. במאי 2023 גייסה החברה את בן אלי במטרה להבריא את האתר ולמכור אותו. בעת העברת האתר לידי הייטקזון נקלטו 50 עובדי האתר בחברה.
אתרי האיקומרס הישראלים מתקשים להרוויח בשל הוצאות שיווק גבוהות ולוגיסטיקה יקרה. בשנה החולפת נסגרו אתרי מרקטפלייס גדולים בהם עזריאלי קום, GROO של מליסרון, מרקטפלייס של שופרסל ואתר בסט מובייל.
לדברי בן אלי, "מיזוג וואלה שופס להייטקזון שמתמחה באיקומרס ומנהלת תחומי סחר משיקים עם אופרציה קיימת, מאפשר לחברה למנף את היכולות שלה ולאתר וואלה שופס להתפתח. המיזוג בתוך הייטקזון מאפשר להוריד את התקורות באופן משמעותי, למנף את יכולות הסחר והתפעול הקיימים בהייטקזון ובכך להפוך אותו לעסק רווחי, דבר שאתרי איקומרס אחרים מתקשים להגיע אליו".
לדבריו, "בשנים האחרונות התווספו אתגרים בשוק האיקומרס המקומי עם חדירתם של אתרים בינלאומיים והשחקנים הישראלים שנותרו בשוק חייבים להיות יעילים מאוד ומצד שני להתחרות על הלקוח בצד השירות והמחיר".