סגור
גבינה קוטג' תנובה
קוטג' של תנובה (צילום: שאטרסטוק)

הגל לא עוצר: תנובה מייקרת את מוצרי החלב הלא מפוקח, סנפרוסט, טירת צבי ומאמא עוף

ההתייקרות תחול לאחר יום העצמאות, והיא תהיה בשיעור של עד 10%; תנובה כבר העלתה הבוקר את מחירי מוצרי החלב שבפיקוח, ומצטרפת בכך לשורת חברות במשק שהעלו מחירים

גל ההתייקרויות לא עוצר: גם תנובה מצטרפת, והיא מייקרת שורה של מוצרים בשיעור של עד 10%, ובהם מוצרי החלב הלא מפוקחים (בשיעור ממוצע של 3.5%), כולל גבינת קוטג', ומוצרים תחת המותגים סנפרוסט (4.5%), מעדנות (4.2%), טירת צבי (9.6%) ומאמא עוף (9.8%) - כך נודע היום (ד'). החברה כבר העלתה הבוקר (ד') את מחירי מוצרי החלב שתחת צו הפיקוח על המחירים.
מדובר בהעלאת מחירים שנייה שמבצעת תנובה בשנה החולפת, אחרי שבחודש מאי שעבר העלתה את מחירי מוצרי מעדנות, מאמא עוף, טירת צבי ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%. זאת במקביל להעלאת מחירי כלל מוצרי החלב מתוצרתה בכ-10%.
החלטת תנובה על העלאת מחירים גורפת בשיעור חד, נרשמה יממה אחרי שהחברה המרכזית ביצעה צעד דומה, והודיעה כי תעלה את מחירי המשקאות הקלים והחריפים, בירה וכלל מוצרי החלב של טרה בשיעור של כ-4.5%.
זאת בהמשך להתייקרויות קודמות של שטראוס, אסם, שסטוביץ, זוגלובק, סוגת, ויסוצקי, יכין ועוד שהעלו בחודשיים האחרונים את מחירי המוצרים שלהן בשיעורים של עד 25%. הבוקר נכנסו לתוקף העלאות מחירים של דיפלומט, מעדני יחיעם, גלידות נסטלה, גלידות פלדמן, פררו והנקל סוד בשיעור של עד 15% במקביל להעלאת מחירי מוצרי החלב שבפיקוח ב-4.5%. עד כה, לא השמיעו שרי האוצר והכלכלה בצלאל סמוטריץ' וניר ברקת התייחסות להשתוללות המחירים, שככל הנראה לא קרובה לסיום.