סגור
אניית קרוז Villa Vie Odyssey שיט ללא הגבלה
אניית הקרוז Villa Vie Odyssey. "המטרה שלנו היא להציע פתרון פשוט למי שמעוניינים לצאת לפנסיה על תקציב קבוע" (צילום: Villa Vie Residences)

שוטי שוטי ספינתי: חברת קרוזים מציעה שיט ללא הגבלה ב-147 מדינות - בפחות ממחיר דירה

החברה היוקרתית וילה ויה רזידנס, משיקה תוכנית "הכל כלול" שעלותה 299,999 דולר לחדר ליחיד, על סיפון ספינת הקרוזים. הספינה תשוט ללא הפסקה ברחבי העולם, למשך שלוש וחצי שנים החל מסוף החודש. ואין חובה להישאר על הסיפון

חברת קרוזים יוקרתית מציעה את ההזדמנות לחיות על ספינה ולטייל בעולם, כל זאת במחיר קבוע שנמוך ממחיר ממוצע של דירה.
באינדפנדט דיווחו כי החברה, וילה ויה רזידנס (Villa Vie Residences) האמריקאית, המגדירה עצמה כ"פורצת דרך במגורים מודרנים על ספינות שייט" משיקה תוכנית שמבטיחה חדר על סיפון ספינת הקרוזים וילה ויה אודיסי. מדובר בחבילת הכל כלול ואין הגבלה על פרק הזמן בו שוהים בספינה, גם לא חובה להישאר על הסיפון לאורך כל המסע. התנאי היחיד הוא שיש לספק התראה של 30 יום לפני שמצטרפים.
החבילה עולה 299,999 דולר לחדר ליחיד ו-499,999 דולר לחדר זוגי. לשם השוואה, דירת סטודיו בלונדון עולה כ-400 אלף דולר, והיא לא כוללת את האפשרות לראות עולם. כמו כן, חברים ובני משפחה יכולים להצטרף בעלות של 129 דולר ביום.
הספינה עוברת בימים אלה שיפוץ מקיף בבלפסט לקראת הפלגתה מהעיר ב-30 במאי. היא נבנתה במקור ב-1993 ופעלה בשירות של מספר חברות קרוזים. התוכנית הנוכחית היא שהספינה תשוט ללא הפסקה ברחבי העולם, כששייט הבכורה היוצא לדרך בסוף החודש מתוכנן להימשך שלוש וחצי שנים, במהלכו היא תשוט בכל שבע היבשות ותעצור ביותר מ-425 נמלים ב-147 מדינות.

1 צפייה בגלריה
אניית קרוז Villa Vie Odyssey שיט ללא הגבלה 1
אניית קרוז Villa Vie Odyssey שיט ללא הגבלה 1
אניית הקרוז Villa Vie Odyssey של ויה וילה רזידנס, המציעה שיט ללא הגבלה
(צילום: Villa Vie Residences)

"המטרה שלנו היא להציע פתרון פשוט למי שמעוניינים לצאת לפנסיה על תקציב קבוע ולא לדאוג יותר בגלל הוצאות", אמר מיכאל פטרסון, מנכ"ל החברה. עם זאת, על אף הפנייה שלו לפנסיונרים, בחברה הדגישו כי אין גיל מינימלי לרכישת החבילה. "מדובר פה על יותר מרק הזדמנות לחופשה, אלא על דרך חדשה לחיות. עבור מחיר הנמוך ממחיר של בית ממוצע, תוכלו להבטיח לעצמכם חוויות לכל החיים".
לפי התנאים של התוכנית, הרכישה של תא בספינה היא למינימום של 15 שנים, כך שניתן יהיה להקיף את העולם 4 פעמים לפחות.