סגור

48 נוסעים נדבקו בקורונה על ספינת הקרוזים הגדולה בעולם

רויאל קריביאן הודיעה כי הנוסעים אומתו על סיפונה של Symphony of the Seas, שעגנה במיאמי בסופ"ש. עוד הודיעה כי 98% מהמאומתים מחוסנים וכי הם נכנסו לבידוד באופן מידי, וכי מתוך 6,091 נוסעים וחברי צוות – 95% מחוסנים באופן מלא

למרות האמצעים המחמירים שנועדו לשמור על ספינות הקרוזים בטוחות בריאותית, רויאל קריביאן הודיעה היום שלפחות 48 אנשים על סיפון אחת הספינות שלה נדבקו בקורונה.
הנדבקים נמצאים על ה-Symphony of the Seas שעגנה לחופי מיאמי בסוף השבוע. מדובר בספינת הקרוזים הגדולה בעולם, שנמצאת באמצע קרוז בן שבוע מסביב לקריביים. במהלך השיט אחד האורחים שנבדק אובחן כחיובי. מיד לאחר קבלת התוצאות החלה החברה לבדוק את כל האנשים שהיו בקרבת החולה.
עם חזרת סקטור הקרוזים לפעילות בקיץ 2021, טענו אנשי הענף כי ספינות הקרוזים הן המקום הבטוח ביותר לחופשה בשל ההקפדה על דרישות מחמירות, כולל התחסנות כלל חברי הצוות, שגם חייבים להיבדק פעם בשבוע.

1 צפייה בגלריה
אנייה קרוז Symphony of the seas קרניבל
אנייה קרוז Symphony of the seas קרניבל
האונייה Symphony of the Seas
(צילום: רויטרס)

בהודעה שהוציאה היום ציינה רויאל קריביאן כי על הסימפוני כרגע 6,091 נוסעים וחברי צוות – 95% מהם מחוסנים באופן מלא. מהאנשים שאובחנו כחיוביים לקורונה, 98% מחוסנים באופן מלא. לא ידוע אם הנגיף שבו נדבקו החולים הוא מזן האומיקרון.
לפי הכללים של רויאל קריביאן, כל הנוסעים על הספינה מגיל 12 ומעלה חייבים להיות מחוסנים באופן מלא ולהציג בדיקת קורונה שלילית לפני העלייה לסיפון. החברה גם "ממליצה מאוד" לנוסעים לקבל זריקת בוסטר לפני שהם מגיעים לקרוז. ילדים מתחת לגיל 12 נדרשים להציג בדיקה שלילית, והם נבדקים שוב לפני היציאה לקרוז.
"כל האנשים שנדבקו הוכנסו מידית לבידוד. כולם הם ללא סימפטומים או עם סימפטומים מתונים מאוד, ואנחנו ממשיכים לעקוב אחר מצבם", נאמר בהודעת החברה.