סגור

מנפץ את הקופות: מכירות של 121.5 מיליון דולר בערב הבכורה של ספיידרמן

בשוק מצפים שהסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה"' יסגור הערב את אחת ה'פתיחות' הגדולות בתולדות הקולנוע, עם יותר מ-250 מיליון דולר הכנסות ממכירות כרטיסים בסופ"ש הראשון שלו בארה"ב

מרסק את הקופות, ספיידרמן החדש - 'אין דרך הביתה' (Spider-Man: No Way Home): לאחר ערב הבכורה המוגבל בחמישי בארה"ב והפתיחה הכללית בשישי הכניס הסרט 121.5 מיליון דולר במכירות כרטיסים בארה"ב בלבד.

בחברת סוני, שהפיקה את הסרט יחד עם דיסני, העלו את תחזית מכירות הכרטיסים לסוף השבוע הראשון בבתי הקולנוע ל-240 מיליון דולר (התחזית המקורית עמדה על 130 מיליון דולר).
גורמים בשוק אמרו ל-CNBC שבסבירות גבוהה יחצו המכירות את ה-250 מיליון דולר, וכנראה גם את ה-260. במספרים האלה, הסרט ייכנס לרשימת הפתיחות הגדולות ביותר בתולדות הקולנוע, עם ובלי מגיפה מסביב.
1 צפייה בגלריה
מתוך הסרט ספיידרמן אין דרך הביתה פנאי
מתוך הסרט ספיידרמן אין דרך הביתה פנאי
(צילום: Sony Pictures)

ספק אם הוא יגיע למספרים של הסרט במקום הראשון ברשימה – 'הנוקמים: סוף המשחק' (Avengers: Endgame), שהכניס בסוף השבוע הראשון שלו בארה"ב 357.1 מיליון דולר.
אך הוא יכול בהחלט להשיג את המקום השני, על חשבון מי שנמצא שם כיום - 'הנוקמים: מלחמת האינסוף' (Avengers: Infinity War), שמכר כרטיסים ב-257.6 מיליון דולר בסופ"ש הראשון שלו. השלישי ברשימה, 'מלחמת הכוכבים: הכוח המתעורר' (Star Wars: The Force Awakens), עם 247.9 מיליון דולר בסופ"ש הפתיחה.
אנליסטים המסקרים את ענף הקולנוע מציינים שהריצה ההמונית של הקהל לבתי הקולנוע, שחזרה את התופעה שנרשמה בסרטי 'הנוקמים' שהוזכרו – החשש של הצופים מספויילרים שיצאו ברשתות ובאתרים דחפה אותם לרכישת כרטיסים כבר ביום שישי ולאורך סוף השבוע.
"התחזיות המשיכו לעלות ככל שהסרט הזה אחז בזייטגייסט (רוח התקופה) והחזיר לאולמות צופי קולנוע רבים בפעם הראשונה מאז החלה המגיפה", אמר שון רובינס (Shawn Robbins), האנליסט הבכיר ב-BoxOffice.com. "התעשייה היתה מוכנה לסופ"ש פתיחה הראשון של יותר מ-100 מיליון דולר בתקופת המגיפה ואז 'ספיידרמן' נפל על התיאטראות וניפץ את התחזיות כבר במהלך הערב של שישי", אמר פול דרגארבדיאן (Paul Dergarabedian), אנליסט מדיה בכיר בComscore.