סגור

ארדואן: נדבקתי בקורונה, סובל מתסמינים קלים בלבד

בציוץ בטוויטר כתב ארדואן כי הוא ואשתו נדבקו בזן האומיקרון; "אנו ממלאים את תפקידנו. נמשיך לעבוד מהבית", מסר הנשיא הטורקי; השבוע קיים ביקור באוקראינה, ובמהלך מסיבת העיתונאים לפניו נראה עייף מהרגיל, והיה צרוד והתעטש במהלך דבריו

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן הודיע היום (שבת) כי חלה בקורונה. בציוץ בטוויטר כתב ארדואן כי הוא ואשתו אמינה נדבקו בזן האומיקרון, וכי הם סובלים מתסמינים קלים בלבד.


ארדואן בן ה-67, שחוסן נגד קורונה, היה אמור להשתתף בכנס בזונגולדאק שבצפון המדינה, אך במקום זאת ינאם באמצעות שידור וידאו.
בהודעה שפרסם מסר נשיא טורקיה: "אנו ממלאים את תפקידנו. נמשיך לעבוד מהבית. אנו מבקשים שתתפללו למעננו".



לפי עיתון "דיילי סבאח" הטורקי, לנשיא ארדואן היה סדר יום עמוס מראשית השבוע, כולל פגישות בבירה אנקרה עם מורים, שרי הקבינט ואנשי עסקים.


1 צפייה בגלריה
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן
נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן
נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן
(צילום: איי אף פי)

בין היתר נועד עם משלחת לבנונית, בראשות ראש הממשלה נג'יב מיקאטי, ביום שלישי, וביקר באוקראינה יחד עם רעייתו, שרים ועיתונאים, וזאת למשך יומיים. בזמן שהותו בקייב נפגש ארדואן עם מקבילו, הנשיא וולודימיר זלנסקי, ושרי ממשלה ודן עמם בסוגיית שיפור היחסים הכלכליים והמדיניים בין שתי המדינות על רקע המתיחות הגואה בין אוקראינה לרוסיה. במסיבת עיתונאים לפני יציאתו לאוקראינה נראה ארדואן עייף מהרגיל, והיה צרוד והתעטש במהלך דבריו.
בנוסף ערך ארדואן לאחרונה ביקורים באלבניה ובסרביה.
אתמול נמנו בטורקיה יותר מ-111 אלף מקרים חדשים של הידבקות בקורונה, וכן 248 מקרי מוות מהמחלה. לפי הנתונים הרשמיים במדינה, מפרוץ המגפה נדבקו כ-12 מיליון בני אדם בנגיף הקורונה, ויותר מ-88 אלף מתו.