חברת האופנה של קים קרדשיאן שווה כבר 5 מיליארד דולר
Skims גייסה 255 מיליון דולר בסבב חדש בהובלת Goldman Sachs Alternatives, והיא צפויה לחצות לראשונה את רף המיליארד דולר במכירות ב-2025. החברה מתכוונת להשתמש בסכום הגיוס להתרחבות והקמת חנויות נוספות - גם מחוץ לארה"ב
צמיחה חזקה בשווי חברת האופנה של קים קרדשיאן, Skims, שהשלימה גיוס של 255 מיליון דולר בסבב חדש, שהעניק לה שווי של 5 מיליארד דולר.
הנתון המרשים הוא עדות נוספת להצלחה של Skims, שמתרחבת מעבר לפעילות הליבה המקורית שלה, של הלבשה תחתונה. את סבב הגיוס הובילה Goldman Sachs Alternatives, זרוע ההשקעות של גולדמן זאקס, בשיתוף פירמת BDT & MSD Partners.
החברה, שהוקמה בשנת 2019 על ידי קרדשיאן וג’נס גרדה, היא רווחית – וצפויה להציג לראשונה בדוחות 2025 מכירות נטו של מעל מיליארד דולר. סבב הגיוס הקודם שלה היה ב-2023, אז גייסה 270 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד דולר.
החברה ציינה כי בכוונתה להשתמש בסכום הגיוס לטובת התרחבות והקמת חנויות נוספות. כיום יש לחברה 18 חנויות פיזיות, בין היתר בניו יורק, לוס אנג’לס, אוסטין, אטלנטה ובוקה רטון (פלורידה), לצד פעילות האונליין. ב-Skims מתכננים להתרחב גם לסניפים מחוץ לארה"ב.
"ההודעה על הגיוס היום מעידה על העבודה הקשה של הצוות והשותפים המדהימים שלנו, שעזרו לנו להגיע לפרק החדש והמלהיב הזה, להפוך למותג קמעונאי גלובלי שפועל בערוצים שונים", אמרה קרדשיאן, המשמשת כמנהלת הקריאייטיב הראשית של המותג.
מעבר לסניפים החדשים, החברה מתכוונת להמשיך ולהתרחב לתחומים נוספים. במסגרת זו השיקה בפברואר השנה את NikeSkims – שיתוף פעולה עם נייקי, המתמקד באופנה לנשים ואמור להיכנס בהמשך גם לנעליים ואביזרים. כך לפי דיווח של ניו יורק טיימס. היא גם השותפה הרשמית בתחומי ההלבשה התחתונה של ליגות הכדורסל המקצועניות – ה-NBA של הגברים ו-WNBA של הנשים – וכן של נבחרת ארה"ב בכדורסל, גברים ונשים.






























