סגור
פורד ברונקו של או ג'יי סימפסון מרדף משטרה 1994
מכונית הפורד ברונקו של או ג'יי סימפסון במרדף המשטרה ב-1994 (צילום: ALLEN J. SCHABEN/LA Times via Getty)

למכירה: הפורד ברונקו של או. ג'יי סימפסון שכיכבה במרדף המשטרתי נגדו

הבעלים הנוכחיים של המכונית העמידו אותה למכירה שבוע לאחר מותו של סימפסון, והם מקווים לקבל 1.5 מיליון דולר לפחות. הברונקו עמדה ב-1994 במרכז המרדף המפורסם אחר כוכב הפוטבול שהואשם וזוכה מרצח אשתו לשעבר ובן זוגה

הבעלים הנוכחיים של הפורד ברונקו הלבנה שעמדה במרכז מרדף המשטרה המפורסם אחרי או ג'יי סימפסון ב-1994, אומרים שהם מקווים למכור את הרכב ב-1.5 מיליון דולר לפחות, כעת לאחר מותו של סימפסון.
סוכנו לשעבר של או. ג'יי סימפסון, מייקל גילברט ושני חברים של אל קאולינגס - הבעלים המקורי של רכב השטח שגם נהג ברכב במהלך המרדף המשטרתי נגדו - אמרו שהם מתכוונים למכור את הרכב על רקע ההתעניינות הגוברת בפרשה בעקבות מותו של סימפסון לפני שבוע. כך דיווח אתר האוספים cllct.
סימפסון מת מסרטן בגיל 76. בשנת 1995 זוכה כוכב הפוטבול האמריקאי לשעבר מרצח אשתו לשעבר ניקול בראון סימפסון ובן זוגה רון גולדמן. המשפט השנוי במחלוקת ששודר בטלוויזיה היה בין האירועים הנצפים ביותר במאה ה-20.
הבעלים הנוכחיים של הברונקו אומרים שהם תכננו כבר קודם לכן למכור את הפורד ברונקו, כיוון שבקרוב יצוין יום השנה ה-30 למרדף שהתרחש בלוס אנג'לס כאשר המשטרה ביקשה לעצור את סימפסון ביוני 1994. ההצעה האחרונה שקבילו הבעלים עבור הרכב הייתה 750 אלף דולר. כעת הם מקווים למכור את המכונית לפחות בסכום כפול מזה.
המרדף אחר סימפסון במכונית הברונקו שנמשך שעתיים בכביש המהיר של קליפורניה 405, התפתח לאחר שהוא סירב למעצר המשטרה בחשד לרצח. קאולינגס, שהיה גם חבר קרוב של סימפסון, נהג ברכב השטח בעוד סימפסון ישב במושב האחורי. קאולינגס הזהיר את המשטרה כי לסימפסון יש אקדח והוא מאיים להתאבד, וביקש מהמשטרה שלא לעצור את הרכב.
המשטרה לא הפסיקה את המרדף, אך האטה את המהירות. כ-95 מיליון אמריקאים צפו במרדף בשידור חי. מעריצי סימפסון התאספו לאורך הכביש המהיר, והריעו לו כשחלף על פניהם. מאוחר יותר הסגיר עצמו סימפסון למשטרה באחוזה שלו בברנטווד, קליפורניה.
לאחר זיכויו במשפט הרצח, עמד הפורד ברונקו בחניון במשך 17 שנים. ב-2016 הוא הושאל למוזיאון פשע במדינת טנסי, ועתה כאמור הוא מוצע למכירה.