סגור

כוכב סרטי ג'יימס בונד: "לא אוריש לילדיי את המיליונים שצברתי"

השחקן דניאל קרייג, שהונו האישי מוערך ב-160 מיליון דולר, הצהיר בראיון כי בכוונתו לחלק את רוב הכסף למטרות צדקה; בכך הוא מצטרף לשורה מכובדת של ידוענים בעלי אותה השקפה

השחקן דניאל קרייג מקבל משכורות גבוהות עבור הסרטים שבהם הוא מככב, כולל שכר מוערך של 25 מיליון דולר כדי לגלם מחדש את ג'יימס בונד בסרט "לא זמן למות" ו-100 מיליון דולר כדי להופיע בסרט ההמשך ל"רצח כתוב היטב" מ-2019. אך בכל זאת השחקן הבריטי, בן ה-53, לא מתכוון לחלוק את כל ההון הזה עם הילדים שלו, כך לפי ריאיון שהעניק למגזין Candis. לדבריו, הוא לא מתכנן שיישאר לו יותר מדי כסף כשימות כדי להוריש לילדים. "אין איזה פתגם עתיק שאומר שאם מתים עשירים אז זה אומר שנכשלנו?" שאל.

1 צפייה בגלריה
ג׳יימס בונד דניאל קרייג סרט אין זמן למות
ג׳יימס בונד דניאל קרייג סרט אין זמן למות
ג׳יימס בונד דניאל קרייג סרט אין זמן למות
(צילום: Universal)
קרייג, שעל פי הערכות צבר הון אישי של 160 מיליון דולר, הוסיף והסביר כי לדעתו זה ב"טעם רע" להוריש סכומים גדולים של כסף. לקרייג שני ילדים, בת בגיל 29 וילדה נוספת בת שנתיים. לאשתו, השחקנית רייצ'ל וייס, יש בן בגיל הנעורים. "הפילוסופיה שלי היא להיפטר מהכסף או לתרום אותו", סיכם.
קרייג אינו ייחודי בתפיסה הזו שלו, ולא הראשון שהכריז כי אינו מתכוון להוריש לילדים שלו כסף. כך למשל הזמר הבריטי סטינג הכריז כבר ב-2014 כי אין בכוונתו להשאיר את הונו הרב לששת ילדיו. "אמרתי להם שלא יישאר הרבה כסף כי אנחנו מבזבזים אותו. יש לנו הרבה התחייבויות. מה שנכנס אנחנו מוציאים, ולא נשאר עוד הרבה. ואני בטוח לא רוצה להשאיר להם קרנות נאמנות", הסביר באותו הזמן. בדומה, המשקיע המיליארדר וורן באפט, שהונו מוערך ביותר מ-100 מיליארד דולר, התחייב לתרום את מרבית הונו. "לאחר צפייה מרובה במשפחות העשירות, זו ההמלצה שלי: תשאירו לילדים מספיק כסף שכדי הם יוכלו לעשות הכל, אבל לא מספיק כדי שיוכלו לעשות שום דבר", אמר במכתב לבעלי המניות.