סגור
מקדונלד'ס מקדונלדס שיקגו ארה"ב
מקדונלד'ס, שיקגו. "חלק מהתפקידים הקיימים היום יעברו או שפשוט יעלמו" (צילום: שאטרסטוק)

לקראת סבב פיטורים: מקדונלד'ס סוגרת זמנית את המשרדים בארה"ב

לפי הוול סטריט ג'ורנל, כחלק מהתוכניות לארגון מחדש בחברה, שלחה מקדונלד'ס מייל לעובדים שהתבקשו לעבוד מהבית רוב השבוע, בשל כוונתה לבצע פיטורים בחטיבות המנהלה באופן וירטואלי. היקפם עדיין לא ידוע

ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס סוגרת השבוע באופן זמני את המשרדים שלה בארה"ב, ובכוונתה להודיע סבב פיטורים בחטיבות המנהלה כחלק מתוכניותיה לבצע ארגון מחדש, כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
בשבוע שעבר נשלח מייל לעובדים בארה"ב ובו התבקשו לעבוד השבוע בימי שני עד רביעי מהבית, זאת בשל הכוונה לעדכן את העובדים המושפעים מהפיטורים באופן וירטואלי. בשלב זה עוד לא ברור מה היקף הפיטורים המתוכננים.
"במהלך השבוע של ה-3 באפריל נעביר הודעות מרכזיות הנוגעות לתפקידים ולרמות התעסוקה ברחבי הארגון", נמסר בהודעה שנשלחה. העובדים התבקשו גם לבטל פגישות אישיות עם ספקים ואחרים שאמורות היו להתקיים במטה. בנוסף, עובדים שלא תהיה להם גישה למחשב ביקשו להעביר למנהלים שלהם פרטי התקשרות איתם. "אנחנו רוצים להבטיח את הנוחות והפרטיות של האנשים שלנו בתקופה זו", נמסר מהחברה.
ממקדונלד'ס לא התקבלה תגובה לדיווח.
בינואר הודיעו בחברה כי הם מעדכנים את האסטרטגיה העסקית וכחלק מכך מבצעים הערכה לרמות התעסוקה, ולכן צפויות להתפרסם באפריל החלטות "קשות" בנושא. באותו הזמן אמר המנכ"ל כריס קמפצ'ינסקי כי להערכתו ההערכה תוביל לחיסכון בכסף. "חלק מהתפקידים הקיימים היום יעברו או שפשוט יעלמו", אמר.
החברה מעסיקה מעל 150 אלף עובדים ברחבי העולם.