סגור
צ'ק-אין חברת תעופה דלתא
צ'ק-אין חברת תעופה דלתא (צילום: גטי )

ההצעה של דלתא איירליינס: רדו מטיסה - וקבלו 10,000 דולר

לפי פוקס ניוז, חברת התעופה הציעה פיצוי ענק לנוסעים בטיסה ממישיגן למינסוטה שנמכרו אליה יותר מדי כרטיסים; ההצעה החלה ב-5,000 דולר והוכפלה בהמשך

חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס הציעה לנוסעים 10,000 דולר כדי לרדת מטיסה שנמכרו אליה יותר מדי כרטיסים ממישיגן למיניסוטה, כך לפי דיווח בפוקס ניוז.
אחד הנוסעים בטיסה סיפר שהחברה הציעה את התמריץ הכספי לכל הנוסעים שיתנדבו לוותר על הטיסה שהמריאה בשני בבוקר. דיילת ככל הנראה העבירה את ההצעה דרך מערכת הכריזה במטוס. לפי הדיווחים, בחברה חיפשו 8 מתנדבים שיוותרו על המושבים שלהם בטיסה והציעו לשלם לכל אחד מהם 10,000 דולר. "אם יש לכם את אפליקציית אפל פיי תוכלו לקבל את הכסף באופן מיידי", אמרה הדיילת.
נוסע נוסף אישר את הסיפור בטוויטר: "זה סיפור אמיתי. הייתי על הטיסה!" כתב טוד מק'קרמב. "למרבה הצער לא יכולתי לנצל את ההצעה כי טסתי עם אשתי שיש לה לקות ראייה וזקוקה לי לצידה בנסיעות". לדבריו, ההצעה החלה ב-5,000 דולר והועלתה בהמשך ל-10,000 דולר. עוד סיפר כי הבחין בארבעה נוסעים לפחות שהתנדבו לרדת מהמטוס. בסופו של דבר הטיסה יצאה לדרך באיחוד של 20 דקות.
דובר דלתא לא אישר האם התקרית אכן ארעה, אך ציין כי מחולק פיצוי בנסיבות מסוג זה. "הפיצוי שניתן לצוות בקרקע מאפשר להם לוודא שטיסות באובר בוקינג מטפלות בנוסעים ומצליחות להמריא בזמן", אמר.
בתוך כך, ביום חמישי פרסם מנכ"ל החברה אד בסטיאן פוסט התנצלות בלינקדאין על העיכובים וביטולי הטיסות. "אם נתקלתם לאחרונה בעיכובים או ביטולים, אני מתנצל", כתב. "השקענו שנים כדי לבסס את דלתא איירליינס כמובילה בתעשייה מבחינת מהימנות, ואף שמרבית הטיסות שלנו ממשיכות לפעול בזמן, רמה כזו של שיבושים וחוסר ודאות אינה מקובלת".