סגור

הודו: שיא מתים יומי מקורונה - 4,187 בני אדם

מספר המתים במדינה מפרוץ המגפה עומד על כמעט 240 אלף בני אדם. יותר מ-401 אלף חולים אובחנו ביממה האחרונה וכמעט 22 מיליון אובחנו מפרוץ המגפה

הקורונה ממשיכה להשתולל בהודו. הרשויות במדינה דיווחו כי 4,187 בני אדם מתו מקורונה ביממה האחרונה - שיא מתים יומי במדינה. מספר המתים מפרוץ המגפה עומד על כמעט 240 אלף בני אדם. יותר מ-401 אלף חולים אובחנו ביממה האחרונה וכמעט 22 מיליון אובחנו מפרוץ המגפה.


מדינת טמיל נאדו בדרום הודו הכריזה על הטלת סגר מלא למשך שבועיים החל מיום שני הקרוב. ההחלטה על הסגר התקבלה לאחר שדווח ביום שישי על שיא של 26,465 מקרים חדשים במדינה ו-197 מתים. מוקדם יותר אתמול הכריזו גם המדינות השכנות קרלה וקרנטקה על הטלת סגר.
מהרשטרה ממשיכה להיות המדינה שנפגעה בצורה הקשה ביותר, ואתמול דיווחו על 54 אלף נדבקים חדשים, כשבמומביי 3,039 מתוכם.

1 צפייה בגלריה
מתים מגפה קורונה הודו
מתים מגפה קורונה הודו
מתחם לשריפת גופות בהודו
(רויטרס)

מעל 24 מדינות בהודו דיווחו בשבוע האחרון על שיעור חיוביים של מעל 15%, כך לפי הנתונים שפרסמה הממשלה, וב-30 מחוזות לפחות נרשמה "מגמת עלייה חדה" במספר המקרים בשבועיים האחרונים. ממשרד הבריאות ההודי הודו כי הנתונים הללו מהווים "מקור חמור לדאגה".
עם זאת, היועץ המדעי הראשי לראש הממשלה טען כי ניתן יהיה למנוע גל שלישי "אם ננקוט בצעדים חזקים", אף שיומיים קודם לכן טען שגל נוסף הוא "בלתי נמנע". בדברים הנוכחיים הדגיש כי בהתאם להגבלות שיטילו המדינות השונות והאכיפה ברמה המקומית אפשר בכל זאת יהיה להימנע מגל שלישי.