$
בשולי החדשות

חדש: טקילה עם "הלשון" של הרולינג סטונס

חברת חוזה קוארבו הוציאה שתי מהדורות מיוחדות של בקבוקי טקילה כהוקרה ללהקת הרוק המפורסמת; "רצינו לחגוג את המורשת שלנו, אבל עם טוויסט"

שירות כלכליסט 19:5127.09.15

חברת חוזה קוארבו, מותג הטקילה הגדול בעולם, הוציאה שתי מהדורות מיוחדות של בקבוקי טקילה כהוקרה ללהקת הרולינג סטונס. השקת הבקבוקים אינה קשורה לאירוע מסוים בתולדות הלהקה, אלא נובעת מרצונה של חברת הטקילה להביע את הערכתה ללהקה, שידועה באהבתה למשקה.

 

"רצינו לחגוג את המורשת שלנו, אבל עם טוויסט", סיפר דני מנדלבאום, מנהל המותגים בקוארבו. הטוויסט במקרה הזה הוא לוגו הלשון של הרולינג סטונס שמודפס בגדול על שני הבקבוקים.

 

הטקילה המיוחדת הטקילה המיוחדת צילום: cuervo

 

על פי האגדה, החיבור בין הרולינג סטונס וטקילה החלה ב-1972 כשהלהקה הופיעה בסן פרנסיסקו וטעמה לראשונה את הקוקטייל טקילה סנרייז בפאב בעיר. הם אימצו את המשקה במהירות והוא הפך למזוהה איתם. עם זאת לא ידוע אם הם השתמשו בטקילה של קוארבו להכנת הקוקטיילים, שעד 1973 כבר הפכו למשקה בסיסי שמגישים בכל פאב שמכבד את עצמו.

בכל מקרה, הפופולאריות של המשקה נזקפת במידה רבה לזכות הסטונס, והובילה לכך שגם בקוארבו השתמשו בטקילה סנרייז כחלק מאסטרטגיית השיווק. 

 

החיבור כיום בין שני המותגים מגיע כשמותג הטקילה של קורבו נהנה מזינוק בפופולאריות שלו - המכירות עלו ב-7.6% בשנה האחרונה. לדברי מנדלבאום, הכל נובע "מהשקעה בבניית המותג", כולל כנראה לוגו הלשון.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x