$
כלכלה ומדיניות

לוריאל מודה: הפרסומות שלנו לחלק מהקרמים - מטעות

לפי הסדר עם הרשויות בארה"ב, החברה לא תוכל לפרסם שמוצרי האנטיאייג'ינג שלה יגרמו לעור "להיראות צעיר יותר", אם אין לכך הוכחות מדעיות

שירות כלכליסט 13:1401.07.14

החטיבה האמריקאית של יצרנית הקוסמטיקה לוריאל הגיעה לסדר ליישוב תלונות בארה"ב על כך שהפרסומות לקרמים שלה היו מטעות, כך הודיעה ועדת המסחר הפדרלית (FTC).

 

לפי ההסדר, החברה אינה מורשית להציג טענות לגבי מוצרי האנטיאייג'ינג, לנקום ג'נפיק (Lancôme Génifique) ו- Youth Code, שאינן מגובים בהוכחות מדעיות.

 

לוועדה הגיעו תלונות לפיהן בפרסומת לג'נפיק נאמר כי השימוש בקרם יגרום לעור "להיראות צעיר יותר בתוך שבעה ימים" בשל גנים ש"מתמרצים את הייצור של חלבוני נעורים". המודעות  פורסמו בין פברואר 2009 לאפריל 2013.

 

 

לוריאל לוריאל צילום: בלומברג

 

עוד טענה לוריאל בפרסומות, כי מוצרי Youth Code משתמשים ב"מדע הגנטיקה" כדי לגרום לעור של המשתמשות להיראות צעיר יותר: "הקרם משפר מיידית את איכות העור וחושף את הנעורים החדשים של העור שלך".

 

"זה היה יכול להיות נחמד אם מוצרי קוסמטיקה יוכלו לשנות את הגנים שלנו ולהחזיר את הזמן לאחור", אמרה ג'סיקה רייך, מנהלת המחלקה להגנת הצרכן ב-FTC. "אבל לוריאל לא הציגה תמיכה לטענות האלה".

 

בהצהרה שפרסמו בתגובה, טענו בלוריאל כי לא פרסמו את הטענות הבעייתיות כבר זמן מה. "הבטיחות, האיכות והיעילות של מוצרי החברה מעולם לא הועמדו בספק", הגיבה דוברת החברה קריסטינה שייקה. "אנחנו מתכוונים להמשיך ולשרת את הלקוחות שלנו בעזרת מחקר פורץ דרך בתעשייה, חדשנות מדעית ופרסום אחראי".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x