$
בשולי החדשות

לעיסת מסטיק יוצרת רושם שלילי? צפו בניסוי

חמישה זוגות של תאומים זהים, לבושים ומסורקים באופן זהה עומדים במרכזה של תערוכה שהיא חלק מקמפיין ורק דבר אחד מבדיל ביניהם: האחד לועס מסטיק והשני לא. נחשו את איזה מהתאומים העדיפו הצופים

סוכנויות הידיעות 18:3625.11.13
אחת הסטיגמות החברתיות הוותיקות גורסת שלעיסת מסטיק יוצרת רושם שלילי, אך קמפיין ייחודי שנהגה במשרד הפרסום הארגנטינאי - דל קמפו - מבית סוכנות הפרסום העולמית סאצ'י אנד סאצ'י, עבור יצרנית המסטיקים בלדנט (Beldent), הצליח להפריך את הטענה הזו.

 

באחד באוקטובר, אירחה בלדנט תערוכה במוזיאון לאמנות עכשוויות בבואנוס איירס בשם "כמעט זהים". חמישה זוגות של תאומים התכנסו במקום ולמעשה שימשו כיצירות האמנות המוצגות. כל זוג תאומים הולבש בצורה זהה, כולל התסרוקת והעיצוב אך פרט אחד בלבד הבדיל ביניהם: אחד מהם לעס לאורך כל האירוע מסטיק.

 

 

לאורך היום המבקרים בתערוכה האינטראקטיבית התבקשו לענות על שאלון בקשר לדימוי של כל אחד מהתאומים.

 

מתוך 481 האנשים שהשתתפו בניסוי, 78% העדיפו דווקא את התאום שלעס מסטיק, כלומר לעיסת מסטיק לא עושה רושם רע, אלא להיפך.

 

התאומים שהשתתפו בניסוי. זהים לחלוטין מלבד פרט אחד התאומים שהשתתפו בניסוי. זהים לחלוטין מלבד פרט אחד

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x