$
תעשייה ופיננסים

ב.מ.וו עקפה את מרצדס והפכה למותג מכוניות היוקרה המוביל בארה"ב ב-2011

המכירות של ב.מ.וו בארה"ב עלו ב-15% בדצמבר. בשנה החולפת הסתכמו מכירות החברה ב-247,907 כלי רכב, והיא עקפה את מרצדס ב-2,715 מכוניות

בלומברג 20:1005.01.12
ב.מ.וו עקפה את המכירות של מרצדס-בנץ בחודש הקודם והפכה להיות מותג מכוניות היוקרה המוביל בארה"ב ל-2011.

 

המכירות של ב.מ.וו עלו ב-15% ל-26,834 מכוניות בדצמבר בהשוואה לשנה הקודמת, כך הודיעה היום (ה') החברה, שבסיסה במינכן. סך הכל מכירות החברה בארה"ב ב-2011 הסתכמו
ב-247,907 מכוניות, והיא עקפה את מרצדס ב-2,715 כלי רכב.

 

"קצב המכירות של ב.מ.וו גבר במהלך השנה ופרץ חדש זה של אמון הצרכנים מילא את אולמות התצוגה שלנו והביא את ב.מ.וו לפסגה", אמר מנכ"ל החברה בצפון אמריקה, לודוויג ווילישץ'.

 

הקרב בין ב.מ.וו למרצדס להחלפת הלקסוס של טויוטה כמותג היוקרה המוביל בארה"ב אחרי 11 שנה קיבל חיזוק מהמחסור בייצור של יצרנית המכוניות היפנית בעקבות רעידת האדמה והצונאמי שפקדו את יפן במרץ.

 

התחרות בין ב.מ.וו למרצדס הייתה כה אינטנסיבית ששתיהן סירבו לפרסם את תוצאות המכירות שלהן אתמול עד שהחברה המתחרה תפרסם את תוצאותיה, כך מסרו מקורות הבקיאים בעניין לבלומברג. יצרניות כלי רכב אחרות פירסמו את תוצאות המכירות שלהן לדצמבר ולשנת 2011 כבר אתמול.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x