מו"לים נלחמים בתמחור הנמוך של ספרים דיגיטליים
הוצאת סיימון אנד שוסטר נוקטת צעד דרמטי ודוחה בכמה חודשים פרסום גרסאות אלקטרוניות של עשרות רבי מכר. מנכ"ל ספרי האצ'ט: "מדובר בעתיד התעשייה"
הוצאת הספרים סיימון אנד שוסטר דוחה בארבעה חודשים את פרסום העותקים הדיגיטליים של כ־35 כותרים מובילים שיראו אור בשנה הבאה. בכך נוקטת ענקית המו"לות עמדה נחרצת ויוצאת דופן נגד תמחור רבי מכר אלקטרוניים ב־9.99 דולרים בלבד - על כך מדווח "הוול סטריט ג'ורנל".
מו"ל נוסף,
הספרים האלקטרוניים - כגון הקינדל של אמזון והנוק של בארנס אנד נובל - הם ממתנות החג הלוהטות לכריסמס השנה. נוסף על כך, אנשים רבים קוראים ספרים דיגיטליים במכשירי האייפון והבלקברי שלהם ובמחשבים האישיים. אלברט גרקו, מרצה מאוניברסיטת פורדהאם בניו יורק החוקר את תעשיית הספרים, מעריך כי היקף מכירת הספרים האלקטרוניים יגיע ל־201 מיליון דולר ב־2010.
דיוויד יאנג, מנכ"ל ספרי האצ'ט, אומר כי החל בינואר או בפברואר תדחה ההוצאה פרסום גרסאות אלקטרוניות של מרבית הכותרים, למשך כארבעה חודשים: "אני לא יכול לשבת בצד ולראות כיצד שנים של בניית מוניטין של סופרים נמכרות במחירי רצפה".