סגור

תעשיית המוזיקה תמתין: טקס הגראמי נדחה בגלל הקורונה

בשל אי הוודאות סביב התפשטות זן האומיקרון בארה"ב, קיום הטקס במועדו המקורי בסוף החודש "מלווה ביותר מדי סיכונים" - כך נמסר בהצהרה שפרסמו המארגנים ורשת CBS, שהיתה אמורה לשדר את האירוע. בין המועמדים הבולטים השנה בקטגוריות הראשיות נמנים אוליבה רודריגו, ליל נאס X, בילי אייליש וג'סטין ביבר

טקס הגראמי בארה"ב, שהיה אמור להתקיים בסוף החודש, נדחה בשל הקורונה; כך הודיעו מארגני טקס פרסי המוזיקה המפורסם.
אי הוודאות סביב התפשטות זן האומיקרון פירושו שקיום הטקס "פשוט מלווה ביותר מדי סיכונים", נמסר בהצהרה שפרסמו האקדמיה הלאומית למדעי ההקלטות ורשת CBS, שהיתה אמורה לשדר את האירוע.
טקס הפרסים, שהיה אמור להתקיים בפעם ה-64, נחשב ללילה הגדול של תעשיית המויקה ותוכנן ל-31 בינואר בלוס אנג'לס. לפי המארגנים, לא מדובר בביטול אלא רק בדחייה. הם הוסיפו כי הבריאות והבטיחות של קהילת המוזיקה, הקהל ומאות העובדים נותרה בראש סדר העדיפויות שלהם.
בין המועמדים הבולטים השנה בקטגוריות הראשיות נמנים אוליבה רודריגו, ליל נאס X, בילי אייליש וג'סטין ביבר.
1 צפייה בגלריה
פסלוני זכייה תחרות גראמי
פסלוני זכייה תחרות גראמי
פסלוני גראמי
(צילום: שאטרסטוק )
זהו לא האירוע הראשון שבוטל או נדחה בשל הזינוק בתחלואה: פסטיבל הקולנוע בסנדאנס ביטל את כל האירועים החיים בגלל התפשטות זן האומיקרון, והבכורות וההקרנות יתקיימו באופן מקוון בלבד; בדומה, השבוע הודיע ראש עיריית ריו דה ז'נרו על ביטול הקרנבל, זו השנה השנייה ברציפות.
טקס הגראמי של השנה שעברה התקיים בצורה היברידית, כך שחלק מהמשתתפים הגיעו לאולם ואחרים השתתפו בו בצורה מקוונת. גם במקרה הזה, הטקס נדחה מינואר לחודש מרץ.